En ik heb nog een tip voor alle medebaby's!!!! (mamma's niet meelezen)

A

Anoniem

Guest
Hallo medebaby's,

ik heb nog een hele handige tip voor jullie. als je iets zit te eten wat je vast kan houden maar eigenlijk niet lekker vind moet je het gewoon in je hand doen en dan je hand over de rand van de stoel en zo op de grond laten vallen. Volgens mijn mamma is het dan vies en moet het in de kliko. Als je dat maar vaak genoeg doet is je boterham met vies beleg zo op en hoef je het lekker niet meer te eten.

Groetjes van Stijn

o ja en bij hapjes zoals wortel kan je proberen om het bakje uit de handen te slaan. Is ook erg leuk!!!!

Hallo Stijn,

dat is inderdaad een hele goede tip die ga ik onthouden. En zeker met het bakje wortel want ik heb dat alleen nog maar gedaan met de bloemkool maar dat is ongeveer dezelfde kleur als de muur dus tot mijn teleurstelling zag je daar niet zoveel van.
Moet met wortel vast beter gaan.

groetjes levi
12-06-07

Hé psssst Stijn:

Weet je wat ook kan? Je lippen heel hard op elkaar doen en dan blazen. Gaat vooral goed met die vieze wortelprut enzo. Dan zit er overal wortel en hoef je het niet meer zelf op te eten.
Ook handig is het gewoon uit je mond laten lopen, maar dan moet je er wel op je aller charmants bij lachen, dan vinden ze het niet erg.

Hihi, en die mama's maar denken dat wij niks snappen!

Groetjes, Bas

PS: Ik zie net op een foto dat jij ook op handen en knieën kunt zitten. Dat kan ik ook, maar ik weet niet wat ik daarna moet doen? Als ik dan naar voren wil, kukkel ik steeds met mijn gezicht op de grond. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

hoi!

Ik heb het vanavond meteen geoefend, toen mama mij een hapje worteltjes gaf ben ik gaan blazen, dat is leuk! daarna nam ik nog een hap en deed ik mijn hand in mijn mond en toen ding ik met die hand in mijn ogen wrijven omdat ik moe was, toen was mijn hele hoofdje oranje

Weet je wat ik jullie ook wil vertellen, ik heb een vriendje en hij heet ook Stijn!!! dat vind ik een mooie naam, mijn Stijn is 4 maanden en ik zit samen met hem in de groep. Vandaag heb ik de hele dag met hem gegiegelt en gegeit, en toen......
Heb ik hem een kusje gegeven! Zo met mijn mond open, dat vonden we heel leuk. Ik hoop dat hij er morgen ook weer is....

Groetjes Birgit

Hallo leeftijdsgenootjes,

ik lust eigenlijk alles, dus ik ken hier niet goed over meepraten.
Wat ik wel heb uitgevonden is dat ik zelf mijn sokjes uit kan trekken.
Dit vinden mijn mama en papa op zich wel leuk, maar aan de andere kant ook weer niet, omdat ze bang zijn dat ik koude voetjes krijg.
Maar ik blijf het gwn lekker doen hoor!!
En ook vind ik het leuk om papa of mama tegen te werken als ze mij een schone luier aan willen doen, want die luier vind ik ook wel erg interessant

Ik zou het ook proberen als ik jullie was, dat vinden je mama en papa vast erg leuk, whahaha!!

Groetjes Dylano!!

hoi dylano,ik ben anouk en ik ben ook gek op mijn sokken uittrekken,dan komt mama steeds om ze aan te doen,maar zodra ze weer wegloopt trek ik ze toch weer uit.ik vind mijn voeten veel leuker om te bekijken zonder die sokken.en als mama probeert om de luier aan te doen draai ik me gewoon op de buik.hahaha.leuke dingen kun je al uithalen he?ook schop ik met mijn voeten tegen mijn bakje met eten,in de hoop dat het alle kanten opvliegt.ik vind het wel lekker hoor,maar dat is zo leuk.
groetjes van anouk

Ik vind mijn eten juist heel lekker, maar wel vind ik het erg leuk om dan ook meteen mijn sokken uit te doen en die op te eten en daarna moeten mijn voeten ook in mijn mond.
Verder moet je af en toe gaan piepen of huilen op een zielige manier, want dan denken papa en mama dat er wat is en dan tillen ze me lekker op.

groetjes Feline

ps meer tips altijd welkom!

Terug
Bovenaan