En ik heb nog een tip voor alle medebaby's!!!! (mamma's niet meelezen)

Hoi allemaal,

ik krijg geen sokken aan in huis. Ik heb dus altijd blote voeten. Mijn middelste broer trok toen hij een half jaar oud was altijd zijn sokken uit om zijn neus erin te snuiten en dat vind mamma vies, terwijl dat kleverige spul zo leuk is om mee te spelen. Als ik sokken aan heb kan ik niet zo goed kruipen en met mijn tenen spelen en ik heb nooit koude voeten. Als we weg gaan krijg ik hele mooie soksloffen aan, maar die doet mamma dan over mijn broek heen omdat ik ze anders uit schop. Gelukkig heb ik altijd een skipak eroverheen, want anders lig ik mooi voor joker in mijn wagen.

Groetjes van Stijn

Hoi stijn,

Heb je helemaal geen sokken aan???Ik ben een kou kleum(hoe schrijf ik dat?)  dus ik krijg ze gelukkig wel aan (en mama is er inderdaad mooi druk mee)
Gister heb ik van mama nieuwe leren slofjes gekregen die zijn best moeilijk om uit te krijgen, maar daar vind ik nog wel iets op.
Het fruit vind ik altijd erg lekker en bij de groente hou ik gewoon m'n lippen stijf op elkaar  zo krijgt mama er lekker weinig.
Ik zie wel dat ze haar best doet met alle groentes koken, misschien moet ik binnenkort toch maar eens iets meer gaan eten.

Groetjes van Hidde (18-07-2007)

hallo allemaal

Wat een goeie tips!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nog steeds bezeig met alles uit te knobbelen.
Heb inmiddels wel door wat ik moet doen als mama weer eens vind dat het tijd is om op me buik te liggen. gewoon hoofd zoveel mogelijk naar links en hup je ligt zo op je rug.

Weet je wat ik doe als ik een hapje krijg.
Probeer gewoon alle tien me vingers in de mond te duwen.
En tja dan kan mama er lekker niet meer bij

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan