en ik maak het weer gemakkelijk

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
hier weer een topicje om de tijd te doden
tammy, kun je het hier ook zo gezellig maken als op je topic oeii??
kletsen we nog ff wat!!
liefs tamaar

hey dames,
liggen we al allemaal op een oortje??
geloof ga zo ook maar voel me niet zo heel erg lekker en misschien wel verstandig heb het toch al druk aankomnede week
liefs tamaar

Ben er nog hoor, maar moet even manlief gaan helpen, ben zo terug...

mooi , zag net in een ander topic kim vragen voor te kleppen , zal ik haar even roepen

Hoi,

Kben ook nog wakker.
Voelde me net beetje kriegel omdat ik nog steeds geen baan heb.
Maar ik heb besloten dat ik gewoon mijn best blijf doen met solliciteren en er het beste van maak zoals ik nog geen werk heb.

Nog wat leuks gedaan vandaag?

Liefs, Nadine.

hoi nadine,
leuk dat je er bent!!
ik heb genikst en vreselijk pijn aan een abces gehad , wat gelukkig opengesprongen is vanavond
verder heb ik manlief bij de voetbalkroeg opgepikt en samen wat gegeten en verder genikst vandaag
fijn van je positieve instelling en zo kom je er wel!!

Hoi Tamaar,

Ik vind het soms best lastig om altijd positief te blijven, maar het is toch beter he dan altijd negatief te zijn.

Vandaag ben ik met mijn man en schoonzus naar een open dag geweest op een school waar ze ook allerlei cursussen geven. Mijn schoonzus en ik hebben ons opgegeven voor een djembecursus. Die begint 5 oktober en duurt 10 lessen. Ben heel benieuwd. Het lijkt me erg leuk.
Nadetijd zijn mijn man en ik even het dorp in geweest. Daar zou een wielerronde zijn. Maar was nog niet begonnen en over stonden biertentjes. We hadden gehoopt dat ze ook wat terrasjes hadden, maar helaas. Toen zijn we naar huis gelopen en beetje gerelaxed en nog wat geklust. hihi. Ben zo benieuwd of het in 1 keer raak is. Ik ga nergens van uit hoor. Ik voel gewoon van alles, maar zal me er wel teveel mee bezig houden. Haha.

Liefs, Nadine.

hey hey iedereen een leuk weekend gehad ikke wel!! kus

Terug
Bovenaan