en ik maak het weer gemakkelijk

He jakkes, ja is niet leuk voor je ouders.
Maar misschien zit hij zelf niet goed in zijn vel.
Zou ook kunnen natuurlijk.

Maar hopen dat hij zichzelf eens tegenkomt en wat aan zijn grote bek gaat doen.

alles is begonnen op het moment dat ze op zijn 13e adhd hebben geconstateerd het jammere eraan is dat hij hoogbegaafd erbij is   maar er niks mee doet medicatie verkocht hij op school als zijnde xtc en hij is op gym begonnen en uiteindelijk diploma mavo gehaald daarna tweede monteursdiploma gehaald maar vond ie niet leuk begonnen aan een opleiding horeca   en toerisme dit op hbo nivo niet afgemaakt en dan nu dit op mbo nivo met diploma maar te lui om werk te zoeken en ja mijn ouders maar dokken en regelen en helpen
zijn vriendin is door haar ex een aantal maanden geleden het huis uit gekickt en woont nu in een aso buurt op zichzelf en laat mijn broertje maar rennen en heeft altijd een lange bek en komt noooit eens bij mijn ouders enzo

Gadsie, ik voel me helemaal niet zo lekker.
Ik ga maar slapen denk ik.
Kvoel zeurderig in buik en maag. En moe,
terwijl ik vanmiddag nog even op bed heb gelegen.
Agh, ik verbeeld me vast van alles. Snik.
Ik ga maar lekker slapen en morgen fris weer op.

Trusten meiden!

Liefs van Nadine.

he tamaar wat vervelend allemaal!! komt me wel een beetje bekend voor ik heb een neefje die hetzelfde/ nog erger is

erg is het he en dan vind ik het nog zo erg dat ik dit helemaal niet heb en weet zeker dat het niet aan de opvoeding ligt ook al maakt mijn ma zich vaak zorgen hierover
maarja ach hij zal het s moeten leren he
maar ja laten we me maar over wat leukers kleppen
ik ga over n kwartiertje naar bed want word langzaam moe

Terug
Bovenaan