en ik maak het weer gemakkelijk

ik geloof ik kom niet meer in bed vanavond , waar is swinnie trouwens die mis ik ook en talke en dre enzo==
ach ja die zien we morgen wel weer
ik ga nu voor de hele echhie
tot morgen doeiii en welterusten he
kussie tamaar

owww leuk tmaar, ik heb het wel gedaan maar werd die vieze voeten beu, nu doek alleen nog voetverzorging, das iets frisser vind ik hahahahha maar goed beroep hoor!!!
uhmmmmmmm das dus mijn 2de baan, ik zit in de verzekeringen hahahahaha mijn vader heeft een eigen zaak met 14 man personeel, ik doe de afdeling hypotheken en kredieten....en weet dus idd dat je je hiervoor kunt verzekeren tamaar maar das echt gruwelijk duur....dus ik werk zo lang mogelijk door ( totaan de dag zelf hahaha) en ik krijg wel geld via mijn pa dus dat scheelt....

ow hema, hebben ze leuke kinderspeeltjes enzo coortje leukkkkkkkkk

ja en kinderkleertjes enz
en ikke krijg ook nog 20% korting das dus beter

dat is dus fantastisch geregeld en tja dan maar zelf wat dagomzet wegleggen en ik wil ook zolang mogelijk doorwerken maar tja daarna met je kindje vind ik het ook wel leuk om nog n poosje thuis te zijn en toch inkomen te hebben vanuit t pedicuren , heb gelukkig niemand met vieze voeten want die zou ik acuut naar huis struren wel veel probleemvoeten en nu diabetespatienten dat is wel leuk en vooral als je de ensen wat meer info mee kunt geven ivm mijn verplegings achtergrond en baan he

das zo tamaar, ik had echt veel vieze voeten en stinkende ook hihihi dus dat wilde ik niet meer...heb zo wie zo langer verlof omdat ik er vakantie achteraan plak bij mijn pa en heb al 1 week extra vrij gespraard hahahahhaha

Terug
Bovenaan