en ik zit!

Jeetje Quinn, wat knap zeg...ik kan rollen en daar ben ik heel trots op, maar zitten is nog veeeeeel stoerder hoor...maar jij bent wel een beetje ouder dan ikke he

Groetjes Naomi (15-03)

Hi Quinn!

Leuk heh, zitten?!?! Ik kan ook al zitten zonder mijn handjes te gebruiken. Maar ik kan nog niet helemaal zelf gaan zitten hoor, mama moet mij wel gewoon op mijn billen parkeren en dan kan ik het al heel lang volhouden! Het zal wel aan onze naam liggen dat wij dat zo goed kunnen. Denk je ook niet??

Groetjes Quinn

Hee Quinn,

Goed van jouw zeg! Wel stoer hoor! Mijn mama zegt dat ik maar gek ga zitten, ik zit namelijk op 1 bil en hang dan zo lekker op zij. Misschien moet ik ook maar eens gaan zitten zoals jij.

Kus Evi

Hoi Quinn, wat ben je toch een stoere vent, nu al zitten!!!! gaaf hoor
Groetjes Emma

knap hoor!!
ben benieuwd wanneer boas doorkrijgt dat dat ook kan,zitten.
groetjes karin

Wauw, Quinn, als je zo snel gaat kan ik je niet bijbenen hoor!
Ik was net zo trots dat ik net als jij de kamer door kon rollen en ben nu hard aan het oefenen om op mijn handen en knieen te komen (pffff, moeilijk hoor, is hard werken en lukt nog steeds niet!), ga jij weer wat nieuws doen!
Nou, je moet het me maar weer influisteren hoe jij dat toch allemaal doet...

groetjes, Christian

jeetje quinn, wat knap van jou. Ik wil wel, maar t lukt me nog niet zonder steuntje ind e rug. Maar ik ga lekker dooroefenen hoor!
groetjes, yanick

Terug
Bovenaan