En ja hoor... Het is weer zo ver...

A

Anoniem

Guest
Pfff vanmiddag weer de middag in het ziekenhuis door gebracht met Kyra.
Ze heeft weer een infectie onder de leden alleen weten ze nu niet wat voor een infectie. Ze hebben bloed en urine afgenomen en daar krijg ik vrijdag pas de uitslag van.
We hebben nu keus uit drie infecties... Nierbekken... oor of luchtwegen...
ze krijgt weer antibiotica en als het erger wordt ofzo kan ik weer naar het ziekenhuis bellen zodat ze wordt opgenomen.
Op mijn werk worden ze er nu ook wel een beetje moedeloos van. Al kan ik er natuurlijk niets aan doen. En het kost me dan ook nog behoorlijk wat vrije dagen.
Gelukkig kan ik morgen Kyra een paar uur naar de oppas brengen zodat ik nog wat werk af kan maken...

Ik houd jullie wel weer op de hoogte..

Groetjes,

Frieda

Oooohhh. frieda....niet weer....
Dit is wel KL#TE zeg. Ben benieuwd of ze iets vinden waar het aan kan liggen. En wat zielig dat kyra elke keer zo ziek is....
Heel veel sterkte.
Liefs Lynn

Hoi Frieda,

wat erg nou weer dat dat het zo met Kyra gaat!!
Ik hoop dat ze gauw de uitslag hebben, en dat Kyra snel weer de oude is, en blijf natuurlijk.
Meid, kom op!!

Heel veel sterkte!!

Liefs Debby.

oh wat erg voor je zeg!!!
En ook voor je kleine meid, zielig is dat he!
Maar ga je niet druk lopen maken over je werk hoor, jij kan hier toch niks aan doen!! Wel vervelend dat ze zo doen!
Nou sterkte iig en hopen dat t toch een btje meevalt vrijdag!

X Jada

Oo wat zielig zeg!
Heel veel sterkte de komende tijd!

Groetjes sylvia

shit zeg alweer , zucht

het houd ook niet op he

ik hoop dat het snel beter wordt en geen opname nodig is

heel veel beterschap en sterkte

groetjes xx moekje en Ryan

Hoi Frieda,

hoe is het nu met Kyra? De arme meid. Wat heeft ze een pech in haar leventje zeg. ik hoop voor jullie dat ze vlug weer opknapt.

Groetjes van Marloes

en een dikke knuffel van Stijn voor Kyra!

Terug
Bovenaan