En ja hoor... Het is weer zo ver...

Hoi Frieda,

Wat ontzettend vervelend voor jullie allemaal! Ik hoop dat Kyra weer snel beter is en hopelijk niet snel weer ziek wordt.

Knuffels, Mariska en Feline

Lieve Allemaal!

Met Kyra gaat het eindelijk weer iets beter. De antibiotica lijkt zijn werk weer te doen.
Gister had ze nog een erg slechte dag.. Erg hangerig en alleen maar slapen slapen en nog meer slapen. Vanacht is ze lekker aan het spoken geweest en toen hebben we haar maar weer tussen ons in gelegd. Zij heeft dus weer heerlijk geslapen en wij hebben nu wallen die de grond bijna raken. Vandaag is ze weer lekker vrolijk. Ze slaapt nog wel veel maar ja.. dat doe ik ook als ik ziek ben.
Kan alleen bijna niet wachten tot morgen... Ben zo ontzettend benieuwd wat ze nou heeft. Ik hoop dat het alleen geen urineweginfectie is want ze zou a.s. dinsdag nog een onderzoek krijgen en die kan dan niet door gaan.
We wachten af....

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Wat ontzettend vervelend, die onzekerheid. En zo zielig voor je kleine meid.
Zulke berichten doen me weer eens beseffen hoe gelukkig ik mag zijn met twee gezonde kids, die buiten af en toe een snottebel en een verkoudheid, niets mankeren!

Sterkte de komende tijd.
Karin

Zo... De uitslag is bekend....
Ze heeft een luchtweginfectie. Haar infectiewaardes in het bloed waren nog niet heel hoog. Wat betekend dat we er vroeg bij waren. De antibiotica kuur moeten we afmaken en dan moet het goed zijn. Al twijfel ik daar wel een beetje over.
Ze heeft is nog steeds koortig en heeft haar momenten dat het wat minder gaat. Ben erg blij met de paracetamol. Die doet zijn werk goed.....
Dinsdag wordt ze nog een dag opgenomen en dan wordt ze gelijk weer even gecontroleerd.

Ben in ieder geval blij dat het beter met haar gaat en dat ze weer lacht want dat deed ze helemaal niet meer.

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Fijn dat kyra in ieder geval weer thuis en dat je weet wat het is. Heb je voor kyra ook pufjes?? Die heb ik voor Hidde wel. Eerst kreeg hij ventolin en fixotide en nu atrovent (een slijmoplosser 3 x daags) en fixotide (infectieremmer 2 x daags). Hij blijft wel roggelen maar is er wel vrolijk onder. Vooral die fixotide moet infecties tegen gaan. Hidde is nu bijna 6 maanden en heeft ook al 3 x antibiotica gehad en de laatste keer zelf met prednison. Nou ja. Ik knijp m'n handen dicht, maar voorlopig lijkt het goed te gaan.

Dank zij de anti biotica zal kyra het wel goed doen, maar ik hoop voor je dat ze daarna ook goed in orde blijft. Wellicht dat fixotide voor kyra ook kan helpen.

Succes ermee.
Groetjes Lynn

Zo...

Met Kyra gaat het weer uitstekend!!!
Maar dat is niet mijn grootste zorg voor vandaag.
Over een uur moet ik in het ziekenhuis zijn en dan krijgt Kyra haar laatste onderzoek. Ze gaan kijken of ze littekens op haar niertjes heeft. Ze krijgt om half 10 een infuus met licht radioactief vloeistof. dat moet dan een paar uur door haar lichaam heen en dan krijgt ze het onderzoek. Ben ontzettend nerveus maar ook heel kwaad op mijn mannetje. Die is "vergeten" vrij te vragen. Dus moet alleen. Ik zie het allemaal wel.

Vanavond verslag hoe het gegaan is.

Liefs,

Frieda

Hoi Frieda,

Sterkte straks! Ik hoop dat de uitslag goed is!!
Wel vervelend dat je man niet mee kan gaan. Mannen vergeten af en toe wel veel....

liefs Maris

Wat een dag zeg. Eentje van uiterste.
Ben echt kapot maar zal nog ff mijn verhaal hier neerzetten.

Vanmorgen op tijd in het ziekenhuis en daar werd een infuus aangelegd. Niets mis mee zou je zeggen maar Kyra is dan alweer een geval apart. Zo apart dat de zaal arts het niet aandurfde om te prikken en de kinderarts er bij haalde. De eerste 2 x proberen ging niet maar kyra gaf geen kik. De derde x was raak maar toen had Kyra het ook wel gezien en zette het op een huilen natuurlijk. Het infuus is geplaatst aan de binnenkant van haar pols... Geen lekker plekje.

Om half 11 moesten we naar de nucliaire(??) afdeling om die vloeistof in te laten spuiten. Kom ik daar.... Is er niets bekend over dat wij zouden komen en dat het onderzoek vandaag zou zijn. Kreeg een brief mee met de volgende woorden... Kom donderdag maar terug want dan staat ie ingepland. Ik had die brief volgens hun ook gehad maar dat was dus niet zo.
Dus ik kon weer naar de kinderafdeling en daar ben ik zo ontzettend kwaad geworden. Ik heb gezegd;   het gebeurt vandaag en anders helemaal niet. Jullie zorgen maar dat jullie het voor elkaar krijgen. Bij een volwassene is het een ander verhaal maar bij een baby van 7 maanden moeten er uitzonderingen gemaakt worden en het is tenslotte niet mijn probleem dat die fout is gemaakt. (ondertussen stond ik te huilen van de spanning had het helemaal gehad)

Ze hebben letterlijk alles op alles gezet om vandaag het onderzoek nog te doen. De vloeistof was namelijk niet in huis en is per koerier naar het ziekenhuis gebracht. Om half 2 werd de vloeistof ingebracht en om half 4 vond het onderzoek plaats. De vloeistof moet eerst twee uur door haar lichaam heen.
Het onderzoek zelf ging heel erg goed en ze sliep lekker dus dat was echt een zorg minder. Alleen tegen de tijd dat het uit eindelijk plaats vond had ik allang weer thuis aan een kopje thee kunnen zitten. En wachten duurt lang. Erg lang.
Ben nu echt op.....

Toen ik naar de auto liep kreeg ik ook nog eens een vervelend telefoontje van mijn zusje dat mijn lieve kleine schattige nichtje in het zh ligt.
Die heeft weer een epileptische aanval gehad waar ze niet uit kwam en ligt nu ter observatie in het zh.
Al met al een pittig dagje.....

Liefs,

Frieda

Terug
Bovenaan