En Janne???

Nou het verschil tussen voorweeen en echte weeen is dus idd dat het stopt, maar verder leek het er verdacht veel op! Baal ervan enheb even een flinke huilbui gehad, nu gaat het wel weer. Ben r moe van! Jammergenoeg niets aan te doen, al hoop k dat het een voorteken is dat hetniet lang meer zal duren. Ik had al een keer reactie geplaatst maar die staat r weer eens niet bij!

Thanks voor het meeleven!

Liefs

Snap goed dat je enorm baalt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit 2 keer gehad. Aaaah, toen werd ik ook echt gek. Denk je dat het eindelijk begonnen is en dan is het weer niets.
Heb je wel een beetje kunnen slapen of heb je er nog veel last van gehad 's nachts?

das inderdaad wel balen.
heb ik met me zoontje gehad 4 uur lang voorweeen.
en daarna ineens alles weer weg.
4 dagen later is die toen wel geboren.

nu vannacht van 3 tot 5 uur wel wakker gelegen.
wat harde buiken af en toe.
groetjes van mij

Hey Janne,

Wat jammer dat het niet doorgezet heeft. Had gisteren gereageerd, maar staat er ook niet bij. Had vannacht nog wel gedroomd dat jij je kleine beeb al in handen had. Hopelijk duurt het nu niet lang meer.

Liefs Milou

Haha! Dat je over me droomt! :) zo zie je maar dat we allemaal toch met elkaar bezig zijn! Bedankt voor je lieve berichtje! Ik hoop ook dat het nu niet lang meer zal duren!

Liefs Janne

Wat jammer zeg Janne!!!! Nou, ze zeggen dat voorweeen ergens goed voor zijn, dus ik hoop dat dat een klein steuntje is. Gelukkig heb je nog wel kunnen slapen.
Ik heb nu ook regelmatig harde buiken en af en toe steken. Ik hoop ook zo dat het niet lang meer gaat duren..... ben nu 40,2w. Hoop dat we allebei snel ons kindje kunnen vasthouden.......

liefs

Terug
Bovenaan