En Janne???

Hey Janne,
Wat jammer voor je dat de weeen zich niet doorgezet hebben.
Bij mij begon het met buikkrampen, ik dacht dat ik nar de wc moest, een half uur later had ik echter heftige weeen, om de 2 a 3 minuten, die ruim 60 sec. duurde.
Na 3 kwartier klokken de vk gebeld, die kwam wel even kijken zij ze. Na een kleine 2 uur zat ik dus al op 10 cm ontsluiting.
Een kleine 3 1/2 uur later is onze Thijs geboren.
Ik heb het niet als heel heftig ervaren, doordat het allemaal zo snel gegaan is, overrompelde het mij nog al, ook omdat hij zich 11 dagen te vroeg aankondigde.

Hoop voor je dat het voor jou nu snel achter de rug is.
Succes.
Liefs, Peet.

Even een teleurstelling, he, dat de echte bevalling nog niet begonnen was. Maar die voorweeen kunnen misschien al wel het nodige voorwerk doen voor de bevalling. Wellicht gaat het straks dan sneller.

Overigens heb ik mijn tweede ook in een kleine 3 uur gekregen en herken het overrompelende wel een beetje. Zeker omdat ik een half uur na de geboorte al in het ziekenhuis lag na een thuisbevalling. Maar dat was nummer 2. Jij krijgt toch je eerste kindje???

Hey janneB,

Wat spannend, hoop dat het niet lang meer duurt voor je. Maar ja net als swiepie zegt die voorweeen kunnen wel al wat voor werk doen.
Nou succes er mee en probeer lekker ontspannen te blijven en ja slapen....
We volgen het wel.

Groetjes Rianne

het is ons 2e kindje, maar doordat de eerste begon met het breken van de vliezen wist k wel zeker dat het begonnen was en het niet langer kon duren dan 72 uur!
Nu is het allemaal zo onzeker! Maar jullie weten wat k bedoel. Het is fijn om zo een leuke club meiden te hebben die elkaar steunen! Thanks meiden! Iedereen toytoy!

Liefs

Hey Janne...

Hoe is het nu met je? Nog steeds last van voorweeen of is het inmiddels weer weggezakt?

Heb je enig idee hoe het met Sunny in het ziekenhuis gaat?

Terug
Bovenaan