En jullie partner???

Hoi,

Wat grappig om te lezen hoe jullie mannen reageren op het zwanger worden!
Mijn partner is 30 en ik ben 25 bij hem spelen de vadergevoelens al veel langer dan bij mij! Ik wilde eerst financiele zekerheid en een huis kopen, ik ben dus degene geweest die wilde wachten! Hij is superblij dat we er nu voor gaan.

Liefs

hoi hoi mijn vriend, lijkt heel nuchter maar als ik over tijd ben en toch niet zwanger ben dan , is hij ff uit zijn humeur, hahahah hij vind het niet erg als ik naar baby kleertjes kijk, maar dat deed ik in het begin maar nu niet zo meer, zie het allemaal wel, me vriend is niet zo mee bezig, misschien in zijn hersenen  maar niet uiterlijk om maar zo te zeggen, hij ziet het allemaal wel, een ding in het begin heeft die gezegt de nkinder kamer wordt niet wit, moet hout zijn, normaal geproken vind hij uiterlijk van een kamer dus kleur en in deling niet belangrijk maar de baby kamer wel hahhaha, leuk he zo;n vriend,

greetz suzette

Hoi hoi,
Mijn vriend praat er uit zich niet veel over, maar als ik in afwachting ben van de rd’s vraagt hij er wel regelmatig naar. Hij let ook meer op hoe anderen met hun kinderen omgaan en praat daar dan met me over.
De financiën gaan ook wel door zijn hoofd, maar we hebben onze wens voor een kindje een paar jaar uitgesteld zodat deze goed te doen zou zijn.
Soms iets te rustig naar mijn zin, dat als ik me rot voel dat hij zoiets heeft van “hmmm, maak je niet druk”. Maar ja, als we allebei als een kip zonder kop rond gaan rennen schieten we ook niet op. Hahaha.
Hij is wel nuchterder dan ik, maar ja ik denk dat dat gewoon komt omdat hij niet degene is wie het kleintje zal dragen. Hij heeft ook zo iets van het kan nog wel een tijdje duren.
Ik mag rustig fantaseren en kijken naar kleding en dan doet hij ook wel mee, maar ik moet het niet de hele dag alleen maar over zwanger worden en babies hebben.

Groetjes,

Sara

grappig allemaal! Toen wij erover begonnen om echt te stoppen en wanneer.. zei ik: ja eignelijk wil ik nog wel een keer "laatste"wintersport hebben... Maarja hoog zomer is ook weer wat... zei hij al, dat zijn dingen waar jij allemaal rekening mee moet houden... ja 't is er niet maarzo in ene haha...

Hij is ook heel nuchter. Over kinderkamers enzo hoef ik nu ook nog niet aan te komen, dat komt bij hem wel als het zover is.  
Maar daarom zijn wij vrouwen veel meer dromers toch... lekker alvast neuzen. Heerlijk  toch!!!  

Hahaha jeeejtje meiden, wat een verschillende mannen zijn er toch he? Leuk om het allemaal zo te lezen, das toch heerlijk zo'n forum waar je lekker kunt dromen, babbelen, twijfelen, kletsen, lachen...
En alle vrouwen hier snappen tenminste wat je bedoelt hahaha !!!

Mijn man is 12 jaar ouder dan ik en dus verder in zijn ontwikkeling. Hij was bij ons thuis dan ook degene die al  eerder een kinderwens  had. Ik wilde heel graag kinderen, alleen dacht nog niet aan NU...Misschien over een paar jaar. Inmiddels staan we er allebei helemaal achter en gaan we ervoor...Maar hij is er erg rustig onder en wacht het allemaal wel af, hoewel hij ook erg bezig kan zijn met andere kleintjes en alles wat ermee te maken heeft.

Terug
Bovenaan