En nog een beetje kletsvoer...... Wanneer is je kleintje op zijn/haar allerschattigst??

Tijs is niet zo'n knuffelkont. Begint nu wel steeds meer te komen. Het is dus erg schattig als hij komt knuffelen, of kusjes komt geven.

Sophie is op haar allerschatigst als ik haar 's ochtends uit bed haal en haar meeneem naar het grote bed: als ze dan haar papa en broertje ziet gaat ze zó stralen, aandoenlijk schattig gewoon.

En ze is ook heel schattig als ze heel geconcentreerd aan het spelen is, of als ze rozijntjes uit een doosje probeert te friemelen, of als iets niet lukt en ze wordt boos, of als ze op haar knietjes gaat zitten met de armpjes omhoog en alles aan haar uitstraalt: pak me vast, of als ze moe is en ze legt haar hoofdje op m'n schouder met haar armpjes om m'n nek etc etc..............

Phoe, wat een zwijmelige muts ben ik zeg....

Groetjes
Susan

Leuk om te lezen allemaal. Hoewel het wel allemaal op hetzelfde neerkomt....hahaha
Stef is overduidelijk op zijn schattigst als hij 's avonds van zijn papa zijn flesje krijgt... Hij ligt dan lekker bij hem op schoot en drinkt eerst zijn fles om vervolgens helemaal blij te worden als papa "Jaques Giraffe" uit de vensterbank haalt. Hij straalt dan echt van oor tot oor.... Zo mooi.....zijn vader is dan ook op zijn schattigst trouwens....die geniet er ook zo van.....zucht

Liefs Annet

Ik vind Delano het schattigst als hij met zijn broer zit te spelen.
Hij kijkt altijd zo trots naar zijn grote broer,echt zo van,zie je hém,dat is MIJN broer!
Zo lief.
En als hij moe is en zijn hoofdje tegen me aan legt met zijn duimpje in zijn mond,dat vind ik ook heel schattig.
Groetjes Tanja

Als hij voor het slapen gaan lekker zijn flesje op schoot drinkt, en dan zo lekker tegen je aanhangt als hij moe is. Ivar zit niet zo vaak stil op schoot, helaas ook niet met boekjes, dus dan kan ik echt genieten als hij te moe is om er weer af te willen!

Groetjes Jenneke

Ik smelt als zo heerlijk op haar zij, met haar handjes onder haar hoofdje ligt te slapen!
En als ze wat verlegen is (bij vreemden) en me zowat plat drukt tegen me aan........

Zucht..........

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Thom is  op zijn schattigst  als hij zijn kleine armpjes om me heen slaat en als hij samen met zijn papa aan het stoeien is
Groetjes mv Thom

Terug
Bovenaan