En nu wil ik mijn oude lijf terug!

A

Anoniem

Guest
ZO! En snel een beetje! Ben die blubberbuik echt een beetje zat.
Ik heb gisteren een proefles poweryoga gedaan, echt superleuk en intensief! Ik voel nu over heel mijn lijf spierpijn. Ook meteen maar ingeschreven, dus nu ga ik er eindelijk eens echt wat aan doen.
Toen ik zwanger van Kyna was (ruim 4 jaar geleden) ben ik gestopt met fitnessen en ballet, dat laatste heb ik 16 jaar gedaan. Ik had dus ooit een mooi lichaam, maar nu   2 zwangerschappen verder ziet het er gewoon niet meer uit. Vandaag in een kledingwinkel hield ik een t-shirt maat XL voor me en dacht: nee, dat is veel te groot voor me.... maar het paste me dus wel . Ook tijdens die les poweryoga zat mijn buik regelmatig in de weg. 90 % van mijn kledingkast pas ik nog steeds niet of het staat me gewoon niet en ik baal daar echt een beetje van!

Nou ja, de eerste stap is gezet, nu thuis ook nog braaf mijn buikspieroefeningen blijven doen enzo, dan kom ik er wel...

Wat goed zeg dat je die stap gezet hebt! Ik had het voornemen om er nu ook toch echt eens iets aan te gaan doen, maar helaas word mijn contract niet verlengd en heb ik dus geen geld voor de sportschool
Maar ik doe nu wel zo veel mogelijk lopend en merk toch wel dat ik beetje bij beetje kilo's verlies. Wel langzaam maar toch elk beetje is meegenomen. Ik heb nog heel wat kilo's te gaan (zoals je vast al wel opgevallen was)

Gr. Andrea

Hey,

Je omschrijft het precies goed......ik ben mijn blubberbuik ook spuugzat.
Ik was bij Hunkemöller bh's passen en toen zag ik mijn buik in de spiegel, aaaaaaaaaaaaaaaaaaahgggggggrrrrrrrrrrrr wat een geblubber zeg.
Dus toen wist ik het helemaal dat ik er wat aan ga doen. Mijn schoonzusje ging al naar het fitnesscentrum en ben zo afgelopen woensdag meegegaan.
Ik heb al een half uur heerlijk gesport en geoefend en ik zal thuis ook mijn oefeningen gaan doen zodat mijn buik weer een beetje normaal wordt. Hoeft niet superstrak hoor maar een beetje strakker als nu is wel fijn.

Hee Andrea, goed van je zeg dat je alles lopend doet en je kunt zelf thuis ook rustig wat buikspieroefeningen doen hoor!!!!

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

tja, het blijft vechten met die kilo's he! Ik denk dat we dat bijna allemaal wel hebben helaas
Ik ben 6 weken geleden begonnen met sonja bakker, 2 weken daarvoor was ik al begonnen met eenbeetje op mijn eten letten.
Ik ben nu in die weken bijna 10 kilo afgevallen!!! Heeerlijk!
Ik probeer ook elke dag even een half uurtje te wandelen met mijn dochtertje. Doe verder ook niks van sport..wil misschien wel gaan babyzwemmen en dan ook eens af en toe zelf gaan zwemmen of aquarobics gaan doen (of hoe heet dat??).
Ik woog afgelopen maandag 69.6! Die 6 op de weegschaal had ik al heeeel lang niet meer gezien. Ook voor mijn zwangerschap niet  dus daar ben ik erg blij mee.
Ik wil zowieso naar de 65 (ben 1.73) en dan zien we wel of ik het dan "goed" vind.
Maandag ga ik me weer wegen en hoop dat ik dan weer wat kwijt ben!!

Hoi. Ik baal ook van mezelf!! Ik ben met de zwangerschap ruim 18 kg aangekomen.
Er zijn er pas 8 af, ik ben nu ook 2 weken aan het Sonja Bakkeren en hopelijk gaat het helpen. Er moeten zowieso 10 kg af en dan eigenlijk nog eens 7,die was ik nog aangekomen toen ik stopte met roken.  Oeps dat is dan zo`n 17 kg. Ik wandel me suf en hopelijk gaat het volgende week nog sneller als ik weer moet gaan werken. Nu mag ik een lekker broodje gezond van Sonja!!   Groetjes Mikkie.  

Hallo dames

Hier een beetje hetzelfde. Ik was voor mijn zwangerschap al veel te zwaar ( eigen schuld ik dacht: ach straks ben ik toch zwanger en word dan toch dit maakt dit snoepje ook niet meer uit) toen woog ik ongeveer 90 kilo. De afgelopen weken ging het vrij aardig en ik was weer 94, maar vannocht ineens weer 96. Veel te zwaar natuurlijk. Ik ben 1.80 lang dus ik zou heel blij zijn met een gewicht zo rond de 70 -75 kilo. Ik probeer echt heel erg op mijn eten te letten. Maar het sporten daar kan ik me nog niet toe zetten. Ik heb me wel voorgenomen om vanaf nu elke zondag te gaan hardlopen. Met 1 keer per week schiet het waarschijnlijk niet heel erg op maar goed alle beetjes helpen toch.

Sterkte allemaal!
Liefs Carina

Hee Pliep, heb je nog geluk dat dat XL shirt je paste. Bij mij past zelfs dat niet meer. Bleeh! Bij mij is fietsen de oplossing, hoop ik!
Oh ja, ik ben wel terug op mijn oude gewicht (wat al veel te veel was), maar de conditie van mijn buik is zo slecht, dat ik daarom nergens meer in pas.
Patricia

Pffff.....het is toch wat met die zwangerschap
Ik ben op zich wel op mijn oude gewicht, mijn kleding pas ik ook wel weer.
Het ziet er alleen niet uit. Ik heb een soort zwemband om. Ik zag het gisteren in een winkelruit! blehhhhhh.....Ik geloof dat er niks anders opzit dan toch maar oefeningen te gaan doen. Ik ben trouwens vandaag op de fiets gestapt met de maxicosi achterop!!!!! Dat was helemaal top, alleen geloof ik niet dat ik daar die zwemband mee kwijtraak

Terug
Bovenaan