En nu wil ik mijn oude lijf terug!

En vandaag lekker een middagje gefietst! Ik ben zooooo goed bezig!! Bij elk heuveltje dat ik omhoog kwam zonder af te stappen, kreeg ik applaus van mijn vriend en Kyna, hihi, die conditie is echt vreselijk achteruit gegaan tijdens de zwangerschap.
Echt lijnen zit er voorlopig niet in, aangezien ik borstvoeding geef. Je zou toch denken dat die borstvoeding ook al voor wat vetverbrandig zou zorgen, maar de weegschaal staat bij mij al een flinke tijd stil...
Ach ik ben al tevreden als ik 75 weeg met mijn 1.70 m. Ik hoef niet superslank te zijn zoals toen ik 18 was, zolang het maar niet blubbert!

Zo, ik ben zó blij te lezen dat ik niet de enige ben!
Ik werk op een kdv en daar zie ik soms moeders binnen komen, waarvan ik me afvraag waar ze dat kind hebben gedragen?? In hun grote teen ofzo?!
Ik ga dan onbewust gelijk mijn buik inhouden, maar ook dan is het nog steeds geen gezicht.
Ik ben na de eerste mijn kilo's al bijna niet meer kwijt geraakt, waardoor ik ook veel te zwaar was toen ik voor de tweede keer zwanger werd.
Echt lijnen dat lukt me niet, maar ik sport 2 keer in de week en loop elke dag met de hond. Verder heb ik ook een fietskar gekocht en dat is nog best een zware trap!
En zo ploeteren we maar door..en door...en door...
Groetjes Sil  

Het is stom, als ik thuis in de spiegel kijk denk ik dat het best nog wel meevalt. Maar dan zie ik me in een winkel, op de foto of in een ruit o.i.d. en dan walg ik aardig van mezelf. Voor de zwangerschap was ik al een aantal kilo's aangekomen en tijdens de zwangerschap 26. Dit laatste kwam wel voornamelijk door zwangerschapsvergiftiging en een week na de bevalling waren er al weer 18 kilo's af. 6 kilo extra zijn blijven hangen.

Bewegen heb ik een hekel aan (suf, ik weet het) en van snoepen hou ik. Zucht.

Hallo,

Ook ik baaaaal van die blubberbuik. Ik ben al weken aan het lijnen maar dit heeft haast geen resultaat, ja maar 2 kilo. Daar ligt het dus niet aan en zal ik naar de sportschool toe moeten. En daar heb ik dus een hekel aan. Wel doe ik thuis al situps en wandel veel met wagen. Heb gister wel gewinkeld en kon wel weer maat 40 aan. Denk dat ik de hoop op weer maat 36 wel kan vergeten aangezien mijn heupen een stuk breder zijn geworden en daar geen extra vet op zit. Het zit allemaal  in mijn puddingbuikje.
Wel heb ik dus leuke kleding gekocht en moet zeggen dat je je daar door ook al een stuk beter   gaat voelen, ach ja dan maar een maatje meer he.

groetjes diana

Ik doe sinds 3 weken weight watchers met als resultaat 5 kilo eraf. Ik ben er nog lang niet, wil nog minstends 10 kilo kwijt maar het begin is er.

Groetjes Sharon

De weight watchers zou inderdaad erg goed zijn, maar ik vind het zo duur Heb hier een wederhelfd die dat dus absoluut niet wilt, en ik begin iedere maandag met frisse moed, maar voor de week om is ga ik weer de fout in. Ik kan dan echt kwaad worden op mezelf. Ik probeer veel te voet te doen. Zoals de oudste kids naar school halen en brengen, 1 keer per week friet, en de rest gezond koken, maar ik zit op het moment in een slechte cirkel waar ik niet uitkom. Ook geef ik nog steeds borstvoeding, en ben nu ongeveer 2 weken met bijvoeding bezig. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan