en nu??????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik moet nu een beslissing gaan maken wat ik wil gaan doen.

Vrijdag ben ik naar de verloskundige geweest omdat ik al twee dagen flink pijn in me buik had.
Daar bleek ik erg veel last van me buik banden te hebben en een beginnende blaas ontstekking, hier voor heb ik weer een kuurtje gehad maar van af gisteren is het me me blaas ergerder geworden ik moet nu gewoon zitten slapen, want als ik ga liggen moet ik om het half uur al naar de wc.
Zitten kan ik het langer vol houden dus iets meer slapen.

De verloskundige zij dat ik verlopig het rustig aan moet doen, mijn werk bestaat volledig uit de heledag staan, bukken   knielen om voeten op te meten en te tillen.
Ik werk in een schoenen winkel.

Ik werk er al bijna tien jaar maar ben nog maar een keer ziek geweest en dat was trombose.
Omdat ik nu rustiger aan moet doen komen er problemen op me werk en de kan bestaat dat er iemand over geplaatst moet worden om mij te kunnen vervangen.

Maar ja iedereen gezegt tegen mij je moet nu aan je zelf denken, dat is makkerlijker zegt dan gedaan, wel moet ik toe geven dat ik dit niet lang vol houd dus het gaat toch gebeuren.

Nou ik moet nu gaan, ik bedenk onderweg wel wat ik moet doen.

Ik moest me verhaal even kwijt.

Groetjes Kattie

Hoi,

Welke reden heb jij nodig om je ziek te melden? Ik vind het heel nobel van je dat je denkt aan anderen maar misschien moet je in dit geval aan jezelf (en nog belangrijker) aan je kindje denken! Dit klinkt misschien cru of hard maar als je dit advies meekrijgt moet je je er ook gewoon aan houden. Over een paar dagen gaat het toch weer beter, je bent toch niet uit de running tot het einde van je zwangerschap?

Denk aan jezelf!
Ingeborg

Blaasontsteking kan leiden tot weeen en een bevalling. Zo heeft een kennis van mij met 6 maanden een gezonde tweeling verloren vanwege een blaasontsteking. Dus luisteren naar je verloskundige!!!!!