en nu??????

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik moet nu een beslissing gaan maken wat ik wil gaan doen.

Vrijdag ben ik naar de verloskundige geweest omdat ik al twee dagen flink pijn in me buik had.
Daar bleek ik erg veel last van me buik banden te hebben en een beginnende blaas ontstekking, hier voor heb ik weer een kuurtje gehad maar van af gisteren is het me me blaas ergerder geworden ik moet nu gewoon zitten slapen, want als ik ga liggen moet ik om het half uur al naar de wc.
Zitten kan ik het langer vol houden dus iets meer slapen.

De verloskundige zij dat ik verlopig het rustig aan moet doen, mijn werk bestaat volledig uit de heledag staan, bukken   knielen om voeten op te meten en te tillen.
Ik werk in een schoenen winkel.

Ik werk er al bijna tien jaar maar ben nog maar een keer ziek geweest en dat was trombose.
Omdat ik nu rustiger aan moet doen komen er problemen op me werk en de kan bestaat dat er iemand over geplaatst moet worden om mij te kunnen vervangen.

Maar ja iedereen gezegt tegen mij je moet nu aan je zelf denken, dat is makkerlijker zegt dan gedaan, wel moet ik toe geven dat ik dit niet lang vol houd dus het gaat toch gebeuren.

Nou ik moet nu gaan, ik bedenk onderweg wel wat ik moet doen.

Ik moest me verhaal even kwijt.

Groetjes Kattie

Hoi,

Welke reden heb jij nodig om je ziek te melden? Ik vind het heel nobel van je dat je denkt aan anderen maar misschien moet je in dit geval aan jezelf (en nog belangrijker) aan je kindje denken! Dit klinkt misschien cru of hard maar als je dit advies meekrijgt moet je je er ook gewoon aan houden. Over een paar dagen gaat het toch weer beter, je bent toch niet uit de running tot het einde van je zwangerschap?

Denk aan jezelf!
Ingeborg

Blaasontsteking kan leiden tot weeen en een bevalling. Zo heeft een kennis van mij met 6 maanden een gezonde tweeling verloren vanwege een blaasontsteking. Dus luisteren naar je verloskundige!!!!!

Echt doen hoor. Het is het toch niet waard om je kindje te verliezen of dat dat er iets aan overhoudt. Ik snap dat het moeilijk is, maar jij en je kindje staan op de eerste plaats. Het bedrijf moet het zelf maar oplossen. Ze hebben aan jou al jarenlang een zeer trouwe medewerkster en mogen daar best wat voor terug doen. Verder hebben ze geen extra kosten want bij ziekte door zwangerschap wordt dit anders vergoed.
En misschien vind een van de collega's het helemaal niet erg om overgeplaatst te worden. Dat weet je niet.
In elk geval niet meer aan het werk denken, maar aan jezelf en je kindje!
Succes.
Groetjes V.

hoi kattie
ik heb de laatste weken doorgesjouwd met harde buiken,minder ernstig dan jou,en ik ben vorige week opgenomen met vroegtijdige weeen en ontsluiting.ik kan je vertellen als dat je gebeurt kan de hele wereld je gestolen worden.ik moet nog 7 weken tot de uitgerekende datum en ik doe echt niks meer.laat het niet zover komen meid.denk aan je kindje.die blaasontsteking kan idd de bevalling opwekken en dat wil je toch niet?
groetjes kari

Hoi,

Zorg goed voor jezelf en voor die kleine! Stop dus met werken. Voordat het mis gaat. Je werkgever krijgt betaald om een ander in te huren gedurende jouw ziekte, en jouw zwangerschapsverlof. Dus maak je daar niet druk om. Denk liever aan jezelf en aan je kindje!

Ik ben bij beide zwangerschappen met 20 weken al uitgevallen. Op mijn werk is daar nooit moeilijk over gedaan. (ik werk in de zorg)

Groetjes, Cathy

hallo
Denk inderdaad goed aan jullie beiden!!!!!!!!!!!!
Maak anders eventueel een afspraak met de arboarts als ze op het werk moeilijk gaan doen. Hun stellen dan een plan op wat aan je werkgever wordt voor gelegd.
Ben nu zelf 12 weken zwanger van de 2e en sinds 2 wken zit ik voor 7 uur in de ziektewet vanwege ischias, heb dit bij de 1e ook gehad en wil nu voorkomen dat ik met de 25 weken weer helemaal thuis moet blijven.
Dus meld je gewoon ziek zou ik je aanraden, gaat het straks weer beter dan kun je toch weer meer gaan werken.

Groetjes bg

hey,

Kan soms heel moeilijk zijn maar je moet jezelf nu gewoon ziek melden! Echt waar!! Wat is nu een paar weken (of maanden) op het aantal jaar dat je er al werkt??

Dit is te belangrijk om niks mee te doen! Hoe lang ben je nu al zwanger dan?

Sterkte met ziek melden!

Groetjes  Sandra
(24 wkn 6 dgn)

Terug
Bovenaan