en nu??????

Verdorrie denk aan jezelf en je kleintje en ga niet naar je werk.

En bedenk maar zo dat als het nu mis gaat dan ben je ook uit de roulatie en kan je ook niet aan het werk en wat komt er dan een hoop schuldgevoel bij jou bij. Sorry als dit hard klinkt, maar ik hoop gewoon dat je beseft dat je gewoon echt aan jezelf en je kleine hummel moet denken. En die werkgever en collega's die zullen het allemaal meer snappen dan dat jij denkt.

Miep

stop met werken

je kind is het allerbelangrijkste!!!! Meer dan een paar schoenen toch? Net als wat er al geschreven is: je werkgever is daar verzekerd voor zodat jij met betaald vroeg verlof kan.
Ik ben de eerste 5 maanden ook in de ziektewet geweest en heb daarna 2 maanden vervangend licht werk gedaan, ik werkte in de zorg!!!!
Saskia, 41+5 weken

Bedankt dames,

voor jullie reactie het gesprek was niet zo leuk, vandaag krijg ik weer een gesprek met de rayonmager.

Ik hou voet bij stuk ik ga de ziektewet in, hij zoekt het maar uit ik heb dag en nacht klaar gestaan maar nu ga ik eens aan me eigen denken.

Ik heb echt wat aan jullie reactie gehad nu sta ik weer sterker in me schoenen.

Bedankt

Liefs Kattie
22+3

Goed zo!  Wel rottig voor je dat je baas zo lastig doet.   Klinkt als weer een die alles van zijn personeel verwacht, maar als hij er iets voor terug moet doen.. ho maar.
Bah. Waar haalt hij eigenlijk het recht vandaan.
Een goede baas denkt verder dan alleen productie, maar heeft ook hart voor zijn personeel. Want die zijn het eigenlijke kapitaal van zijn bedrijf. Maar blijkbaar heeft die van jou dat nog niet zo door en is het aan jou om hem/haar dat duidelijk te maken.
Succes! En zet hem op.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan