Hallo,
Mariska, het komt vanzelf hoor. Dylano maakte zichzelf boos toen het luktte, haha!!
Het gaat goed met de zwangerschap. Ik ben heel veel misselijk geweest, maar mijn ma heeft iets bij de drogist gehaald voor zwangere vrouwen tegen de misselijkheid. Het is van VSM, en eigenlijk bedoeld voor ochtendmisselijkheid, maar goed... Ik was zowat heel de dag misselijk.
De kleine doet het goed in mn buik. Gister heeft hij mij voor het eerst echt zeer gedaan met zijn geschop. Deze is ook veel drukker als Dylano. Maar ik draag deze ook anders (naar voren) en Dylano droeg ik rond. Heeft er mss wel mee te maken.
Ik merk aan Dylano dat hij echt hangerig is. Soms tot vervelends toe. Ik wil graag met hem kroelen hoor, maar hij hangt de hele tijd aan mn benen... Of staat ineens achter me in de keuken.
Wel moet ik iedere middag ff gaan liggen nu. Dat heb ik echt nodig.
En hoe gaat het met jou en de zwangerschap?? Veel last van kwaaltjes of valt het wel mee??
Linda, ja ik probeer iedere x de camera in de buurt te houden, maar ik ruim hem altijd op, als hij ff niet gebruikt wordt.. Vervelende eigenschap in zo'n situatie hé ;-)
Liefs Debby.