En ook ik ben nieuw hier!

Hey Hey

En ook ik ken die gevoelens, zijn we er wel aan toe?? Moeten we niet nog even wachten? Stel je dit eens voor stel je dat eens voor! Op een gegeven moment vroeg ik me af of je ooit een signaaltje krijgt of je er echt helemaal aan toe bent. Je blijft altijd wel met vragen zitten denk ik.

Groetjes

quote: seilenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 18:03:52'));

Hoi!

ik ben bijna 25 en net 2 weken zonder pil. Jullie zijn nog jonger, hebben jullie nooit het gevoel van: kan ik dat wel, een kindje opvoeden? Al dat geregel?

Ik weet echt wel dat ik kinderen wil, altijd al geweten, maar nu moet/ga ik de beslissing nemen en nu wordt het wel eng ineens....Herkent iemand dat?

Ik weet precies wat je bedoelt..
Mentaal zijn we er klaar voor, financieel kunnen we het makkelijk aan (beiden een goedbetaalde baan), eigen koophuisje (maisonette)  met 3 slaapkamers dus ook aan ruimte geen gebrek, stabiele relatie.
Alles wat ik wilde voor we ervoor zouden gaan. Persoonlijk ben ik van mening dat je alles 100% op orde moet hebben voor je aan kinderen begint.
Dus dat zit bij ons nu wel goed.

Toch voelt het nu het "echt" is toch wel anders.. Zenuwen van hoe het zal zijn..
Maar ik weet zeker dat m'n vriend en ik een goede papa en mama zullen worden.

Hoi, ik ben ook 22 jaar en sinds 2 weken met de pil gestopt.
Ik herken die gedachtes wel hoor. Ik werk met kinderen dus weet wat het is en wil al heel lang moeder worden, maar toch klinkt er af en toe een stemmetje in mijn hoofd dat zegt, kan ik het wel? kan ik het allemaal redden? Ook met mijn hond en het huishouden? Maar dat gevoel is meestal snel weer weg en denk ik aan ons kindje, dat hopelijk snel in mijn armen ligt.

groetjes Eva

Heeeyy,

Het is voor mij ook helemaal nieuw,
ben 24 jaar en  4 weken gelee gestopt met de pil.
Dus ef afwcahten of ik ongesteld ga worden volgende week.
Heb al wel last van onderin me rug, en me buik, en heel erg moe. Maar
zal wel ongesteld worden volgende week......afwachten.

Heeeeeeeel veel sucsesjullie allemaal!!!

Liefs S

quote: seilenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-05-2007 18:03:52'));

Hoi Seilenna

Ik herken het inderdaad wel!

Ik heb ook altijd geweten dat ik kinderen wou, en nu het er echt op aan komt is het allemaal wel superrr spannend.
Ik neem vanavond mijn laatste pilletje in, en ik vind dit al een behoorlijk grote stap, want ja je weet natuurlijk dat je dan binnen no- time zwanger kunt zijn.

Maar nog even over het feit dat ik en vele anderen zo jong zijn..
Ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft van kan ik wel een kindje opvoeden? En het is een heleboel geregel, kan ik dit wel aan??? Maar dat heeft iedereen denk ik, ongeacht leeftijd!!!!!!!!

Liefs, Maaike

Nog even iets vergeten hihi..

Ik ben nog maar 20, dus das inderdaad jong.
Mijn omgeving mjaa hoe reageren die?!

Kant van mijn vriend:
Mijn zwager en schoonzusje: zij  zitten telkens maar van, ja en als je straks bent aangenomen bij je nieuwe baan kan je moeilijk na een maand zeggen, ja sorry ik ga met zwangerschapsverlof doeiii..
En mijn schoonmoeder wilt dat we nog minstens 5 jaar wachten omdat ze 1,5jr geleden al oma is geworden..

Mijn kant van de familie:
Mijn opa en oma vinden mij te jong, maar dat is denk ik generatieverschil.
Mijn ouders vinden het geweldig, met name mijn moeder, die is nual aant kijken in de winkels voor kleertjes, rompertjes,kinderwagens (maar koopt nog niks hoor!)
Mijn andere oma vind het allemaal wel best, die is niet zo moeilijk!

Maar al met al,.. wat iedereen ook te zeggen heeft, als het niet leuk is, of juist heel positief.. Het boeit me niks!!!! Het is de keuze van mijn vriend en mij, en we weten het gewoon heel zeker! Dus iedereen kan de pot op!!!! (Zo dat is er ff uit)

hoi hoi

leuk om te lezen dat er ''zoveel'' meiden van mijn leeftijd zijn!!
ik ben 22 word in okt 23, mijn vriend en ik zijn al 5,5 jaar samen en wonen bijna 3 jaar samen... ik ben net een maandje gestopt met de pil, ben vandaag ongesteld geworden, dat wou ik persé om te kijken of ik wat regelmatig ongesteld zou zijn, en dan kan vanaf nu t echte werk beginnen, hihi, klinkt wel raar... en ook erg spannend... lopen al vanaf t begin van het jaar met t idee om te stoppen met de pil, toen we hadden besloten vanaf wanneer dat zou zijn, werd t toch wel spannend, en nu is t dan al zo ver!!!
na ja iig ik zal me verhaaltje nie te lang houden... we zullen elkaar vast allemaal wat op de hoogte houden!!
iedereen heel veel succes met alles!!! hihi spannend!!!
xxx alie

hallo meiden

mijn naam is Tess
ik ben 24 jaar
mijn NOD is 5 juni en bezich aan de 2de ronde
ik heb al een zoontje van bijna 7 maanden hij is geboren op 2 november
ik hoop net als jullie rap zwanger te worden ookal is het van een 2de kindje het blijft spannend

vele groetjes
Tess

Terug
Bovenaan