En sliepen ze door???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

En sliepen de kids bij jullie gister door???
Om 12 uur was het hier werkelijk waar een geknal waar je 'u' tegen zegt! Maar Eva en Bas sliepen overal door heen!
Jeroen en ik waren zo moe, dat we om 0.30 uur al naar boven gingen.... Echt erg, maar we zaten een beetje suf en duf op de bank (hadden buiten de buurtjes al de beste wensen gewenst) en zijn toen maar lekker gaan slapen.

Toen we net in bed lagen werd Eva wakker. Ze moest een plas en was toen toch wel geschrokken van al dat geknal (dat ging toen nog gewoon door). Ze wilde graag een luisterboekje aan zodat ze de knallen niet zou horen! Geen probleem! 10 minuten later was ze weer vertrokken....
Bas werd een beetje wakker van ons (toen we naar Eva gingen), maar die ging na een aai over zijn bol ook weer lekker slapen.

We mogen niet klagen dus!
En vanmorgen waren ze pas om 8.45 uur wakker!!!!!!!!!!

Groetjes, Karin

hoi
hier ook een doorslapertje.anouk heeft lekker geslapen,om 12 uur ging het hier ook aardig los met het geknal.
we zijn even de straat opgegaan,babyfoon in de jaszak.maar het enige wat ik hoorde over de babyfoon was geknal van het   vuurwerk.dat ze daar doorheen slapen he!!!

vanmorgen was anouk om 9 uur wakker,lekker want wij lagen pas om 3 uur.

gr petra

We hebben alle3 de jongens wakker gemaakt. De oudste twee zijn 6 jaar dus al erg bewust. Helemaal nerveus en hyper, zo lief!
We hebben er lang overnagedacht maartoch besloten om Sven ook eruit te halen. Die keek even chagrijnig, maar al snel zag hij al het lekkers op tafel en z'n dansende broers dat hij ook hyper werd.
De knallen vond ie best en tegen 13 uur gingen ze er alle3 weer in zonder problemen,
Hier ook de luxe dat de eerste zich meldde tegen half 10 !

x Anouk

Whahahah 13 uur? Ik bedoel natuurlijk 01.00 uur....Gek, dit tijdstip "typ" ik nooit....

Nou we hadden alles verwacht behalve dit haha, ze lag er al vroeg in om 18.30 al!
Aangezien ze slecht slaapt de laatste tijd, (zie me topic), en ze was overdag wat bang voor de knallen dus, we hielden ons hart vast!
Ze hadden zelfs karbietbommen hier, van die melkbussen, maar mevrouw sliep er gewoon doorheen!
ongelooflijk! en ook hier om kwart voor 9 pas wakker! Heerlijk!

Nou hier ook een doorslapertje hoor.
Echt ongelofelijk als wij naar bed gaan en zetten 1 teen op de trap dan wordt mevrouw al wakker en nu door al het lawaai van het vuurwerk, gewoon doorslapen, haha.

Wij gingen om 00:00u ook naar buiten om vuurwerk af te steken en ik had de babyfoon in mn zak, die sloeg blauw uit (de lichtjes, Philips) van al het lawaai maar gelukkig bleef ons moppie lekker doorslapen tot vanochtend 09:30u!!!
Ik ging om half 2 naar bed toen vond ik het ook wel mooi.

Groetjes van Sonja

hihihihi sonja volgens mij hebben we dezelfde babyfoon,door de knallen ging ie soms in t rooie.
fijn dat ze lekker doorgeslapen hebben

gr petra

jahoor!!!! hier ook een doorslapertje
Bram heft heerlijk geslapen en heeft er helemaal niets van meegekregen
en heeft papa en mama lekker late uitslapen tot 09.45 uur
heerlijk gewoon

groetjes ilona

Terug
Bovenaan