En sliepen ze door???

Hoi,

Isabelle is wel wakker geworden: "mama, boem boem...snik" (ahh   smelt)
Benenden samen vuurwerk gekeken: "mama wauhw... big smile  (ahh weer smelt)

Na een half uurtje nog een flesje warme melk en lekker terug naar bed. Ze sliep gelukkig meteen weer verder. En vanochtend was ze pas om 8.30 uur wakker. Gelukkig, want bij mij ging het ligt pas om 3.00 uur uit...

Lekker vroeg naar bed vandaag!

X Linda

Nou, wij hebben bal gehad gisteravond en vanacht hoor! Ilona heeft zich keurig gedragen en vond het prachtig, stond steeds met haar neus tegen het raam als ze ook maar vuurwerk dacht te horen, maar Patrick...... die liep heel de dag al met zijn handjes tegen zijn oren ´mama, herrie vind ik niet leuk ´, dus ik vreesde al het ergste. Gisteravond lekker gebadderd en in bed gelegd en ja hoor, 10 min. later stond ie beneden. Ze waren hier al volop aan het knallen. Zo hebben we hem 3 of 4 keer terug in bed gelegd en steeds kwam hij naar beneden. Uiteindelijk is ie om 22.45 gaan slapen. We wisten vrij zeker dat hij toch wakker zou worden dus hebben we hem om 23.45 uur weer wakker gemaakt (als patrick ergens van schrikt kan hij blind zijn van paniek en dat is zo zielig, dus onze beredenering; voorkomen is beter dan genezen!). Ilona heeft lekker doorgeslapen en patrick wilden we om 1.00 uur terug in bed leggen, maar WEER bleef hij naar beneden komen. Uiteindelijk is ie rond 2.00 uur in slaap gevallen!

Gelukkig was hij vandaag niet uit zijn doen ofzo en hebben we hem lekker vroeg in bed gelegd vandaag!

Jesse sliep bij mijn ouders, en hij werd pas om 9 uur wakker, dus niks gemerkt.

Wij waren op stap in de stad. En ook lekker gefeest met de veel alcohol. pfff
Voorlopig geen alcohol meer.
Wij gaan nooit op stap en nu kon het dus hebben we ook heerijk gefeest.

Groetjes Linda

Ik ben net na 12 uur bij Feline wezen kijken en toen was ze wakker. Ze lag met haar oogjes open te luisteren naar de herrie. Half uur later was ik weer wezen kijken en was ze nog wakker. Maar niet gehuild!!!
En vanmorgen om 9 uur wakker. Was wel fijn, want wij hadden visite en gingen pas om 3 uur naar bed.

groetjes Maris

Hier alles prima gegaan..
We waren bij de buren met z'n allen.
Bente bleef op tot 01.00 uur, en is even erna naar huis gegaan, lekker naar bed.
Mees bleef op, maar viel helaas net voor middernacht in slaap op mijn schoot, en we kregen hem niet wakker om 0.00 uur..haha
Dus die sliep bij de buren op de bank, tot even na 1.00 en daarna heeft papa hem naar huis getild, en in zijn bed gelegd.
Lieve ging lekker om 21.00 naar bed, en die heeft doorgeslapen..ik heb haar later ook naar huis gebracht, en in haar bedje sliep ze weer zo verder..heerlijk dus. Vanmorgen was het tegen 9 uur dat ze op waren.
Wijzelf hebben tot vroeg in de morgen lekker met wat buren buiten een vuurtje gestookt, onze kerstboom er vast op etc..Was heel gezellig..Behalve dat ik nog vuurwerk in mijn gezicht kreeg, en mijn haar verschroeid was!!!!!
Gelukkig ketste het alleen maar af op mijn wang, en kwam ik er goed mee weg!
Ik lag om half vier in bed, en papa tegen half zes...En nee, ik zonder enige druppel alcohol, want ik drink niet!
Heerlijk avondje was het!
Gr Rina

Nou hier dus geen doorslapertje, we waren bij de familie in Brabant en hij lag daar op zolder, in eerste instantie dacht ik dat hij door de kou wakker zou worden, maar om half 12 werd meneer wakker van een ratelband! Dus ik hem uit bedje gehaald, hij was even helemaal in paniek, dus gezellig bij de familie beneden, waar aan aandacht geen gebrek is, aan alle kanten werd hij geroepen! Toen heb ik even gezegd dat ze hem allemaal z ´ng gang moesten laten gaan, en toen het 12 uur was stond meneer op de vensterbank voor het raam en hij vond het prachtig!! Schrok nergens van en heeft wel zeker tot half 1 daar gestaan.....met MOOI....en AHHH....DIE! Echt superlief....kreeg om kwart voor 1 nog een prachtig cadeautje van m ´n zoon....z ´n eerst strontbroek van het nieuwe jaar!! En bedankt!!

Om half 2 ben ik samen met hem naar bed gegaan, Oma is meegelopen, die was er ook namelijk. Dus samen in het grote bed gaan liggen, maar hij bleef z ´n ogen open houden en luisteren...ook bleef hij maar roepen dat papa moest komen, maar ja die zat nog lekker te borrelen beneden! Dus uiteindelijk in z ´n campingbedje neergelegd, gezegd dat ik twee meter verder lag....en hup meneer sliep in één keer....maar ja vanochtend wel om 10 over 8 wakker door de kou....het was 12 graden op zolder...brrrr!

Maar allemaal nog een gelukkig nieuw jaar!!! Het is me reuze mee gevallen!

Groetjes
Angel

hoi hoi,

de beste wensen allemaal!
Hier een semi doorslapertje...
Ik twijfelde of ik haar wakker moest maken want ze kan soms zo in paniek wakker worden en dat wou ik voorkomen. Ik ben dus om 23:45 boven gaan kijken en normaal wordt ze dan wakker...nu dus niet! Ik heb zelfs in haar kamertje gelopen en haar over haar bolletje geaaid..diep in slaap dus!

Om 0:00 knalde het hier de tent uit en bleef ze wonder boven wonder doorslapen. Normaal gesproken wordt ze al wakker al ze ons maar denkt te horen hihi. Maar rond 0:30 toen ik inmiddels met de babyfoon uiten stond werd ze toch huilend wakker. Ik heb haar mee naar beneden genomen en daar heeft ze zich prima vermaakt met vuurwerk kijken op de arm en in de vensterbank. "Boem boem kijken, mooi!" Zo schattig. Na een flesje melk is ze rond 1 uur weer probleemloos gaan slapen tot 8:30 en toen ik haar haar speen terug gaf is ze zelfs verder gaan slapen tot 9:45...echt super dus!

Wij konden de slaap wel gebruiken, want we hadden het bij ons thuis gevierd met 2 stelletjes vrienden en dat was wel druk.

Maar een goed begin van het nieuwe jaar was het wel!
Al het beste voor jullie allemaal!

Terug
Bovenaan