en..Tammygirl??

Hallo meisje,

Ik denk dat ik het antwoord al weet, ik heb gisteren nog het een en ander aan berichtjes gelezen.   Natuurlijk hoop ik van niet maar ik ben bang ervoor.

Ik zou het toch zo graag voor je willen

Dikke kus
talke

Oh, lieve meiden, ik zit hier helemaal ontroerd achter mijn peeceetje en de tranen vullen mijn ogen... jullie zijn zo lief voor me... maar helaas hebben alle gelukswensen niet mogen baten... mijn temp was vanochtend weer laag...  Om half 7 werd ik wakker en dacht hé geen buikpijn, zou het dan toch?? Maar de thermometer loog er niet om... ik ben er echt verdrietig om... heb vanochtend even wat traantjes gelaten en ben toen verder gaan slapen. Ben net pas op... Sorry dat ik jullie zo lang is spanning heb laten zitten  Maar ik vind het ontzettend fijn dat jullie zo met me meeleven! Echt heel erg bedankt!!

Ik wacht eerst even af hoe mijn ongi nu verloopt. Heb nl. vanochtend vroeg gelijk een OBeetje erin gedaan en heb nog geen krampen dus weet nog net hoe heftig het allemaal is. Ik denk zelf nl. wel dat ik zwanger ben geweest en dat het waarschijnlijk is afgestoten. Hoe kan het anders zo anders zijn dan voorheen?? Waarom heb ik dagenlang zovaak moeten plassen? Dat kan toch niet tussen je oren zitten?? Normaal ga ik een keer of 4, 5 op een dag, nu soms  wel meer dan 15 keer! Ook dat die bruine duivels nu 6 dagen later kwamen, dat betekent toch ook iets? Ik snap het effe niet meer, hoor.

Ik wil nog even iets kwijt. Ik heb een familielid die zegt dat ze paranormaal begaafd is. Ik kan het niet echt goed met haar vinden, maar anderhalf jaar geleden heb ik eens een sessie van haar gehad. Ik was toen nog helemaal niet met kinderen krijgen bezig, maar had wel heel lang last van mijn darmen. Dus toen ik zei dat ik al een tijdje met lichte gezondheidsklachten rondliep flapte ze eruit, o je baarmoeder?! Ik zei: nee, mijn darmen. Toen schonk ik er geen aandacht aan en we hebben het er dan ook niet meer over gehad. Nu ik dus maar niet zwanger wil worden, speelt dat dus wel door mijn hoofd. Misschien heeft zij toen gezien dat er iets niet in de haak was met mijn baarmoeder, maar dat had ze natuurlijk nooit zo mogen zeggen. Ik maak me nu soms toch best een beetje zorgen, dat ze wel eens gelijk zou kunnen hebben. Bij mijn schoonzusje en zwager heeft ze ook dingen voorspeld (mn over relaties)  die blijken te kloppen. Best eng of niet?? Moet ik nu maar alvast naar de dokter gaan, al is het alleen maar om dingen uit te sluiten??

Zucht... wat is het leven soms toch... onhandig...

Nou, nogmaals sorry dat ik nog nix van me had laten horen en ik hoop voor jullie allemaal dat het heeeeel gauw raak mag zijn. Jullie verdienen het!!!

Tine, hoe is het bij jou? Nog nix te bekennen?? Hoop het niet voor je!

Veel liefs,

Tammy

Lieve Tammy,

Een hele dikke knuffel van  mij voor jou!!

Liefs, Nadine.

Hoi Tammy!!

Pfff,ben blij iets van je te horen.
Ik vind het echt heeeel sjit voor je!
Maar ik dacht al zoiets,omdat je gisteravond ineens rood bloed had....
Ik had het zo voor je gehoopt!!!!

Ik zou me nog maar even niet te druk maken over je baarmoeder,
je denkt hier natuurlijk nu weer over na,maar wie zegt dat ze het niet een beetje heeft gegokt..als jij zegt dat je gezondheidsprobleempjes hebt...kan het vanalles zijn.
Van de andere kant als je je echt zorgen maakt zou ik wel even langs gaan bij de huisarts...als je dat geruststeld!

Oh,ik ben al van vanochtend met tussenpozen aan het kijken of ik iets van je zag....ben nu toch wel een beetje gerust,ook al is het geen leuk nieuws,maar was even bang dat je gigantisch in de put zat!!

Kop op Tammy!!

Heel veel liefs,Swinnie

He tammy,

Wat lees ik nou?????
Wat balen zeg!
Laat nu die ongi dan maar snel komen. Heb je het maar weer gehad voor deze maand.

Hoplijk wordt je er niet depri van! Volgend  jaar mei is  voor jou gewoon niet een lekker moment om te bevallen.  
He, veel sterkte!

liefs Ikky

Hoi Tammy,

Wat een teleurstelling voor je zeg! Nadat ik je anderte berichtje van gisterenavond hed gelezen had ik al wel zo'n vermoeden, maar je weet maar nooit!
Wat je tekenen betreft die konden wijzen op een zwangerschap, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden hoor. Ikzelf moet altijd de dagen voor mijn ongi vaker plassen en het bruin verlies wisselt ook nogal eens per maand. Deze maand bijv. maar 4 dagen en vorige maand een hele week!
Dat je je zorgen maakt kan ik me goed voorstellen, doe ikzelf namelijk ook, maar hou mezelf dan ook maar weer voor dat 80% van de vrouwen die zwanger willen worden na een jaar ook daadwerkelijk zwanger zijn! Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan!!

Hoop voor je dat je het allemaal een beetje kunt relativeren vandaag en je weer kunt inzetten voor een nieuwe ronde, doe ik ook met je mee! En hopelijk is dat dan echt de laatste keer! Bovendien een meikindje is natuurlijk wel heel erg leuk, kun je veel pronken met de kinderwagen!

Kreeg gisteren echofoto's van mijn vriendin doorgemailt en moest toen eerlijk gezegd wel ff slikken, zou willen dat ik er terug kon mailen, maar wie weet over een paar maanden?

Sterkte vandaag en als je je hart wilt luchten, wij zijn er hier voor je.

Liefs mama van 5

he meis
wat onzettend balen voor je. Ik zit hier echt een beetje verbijsterd
achter de laptop. Natuurlijk waren er wel voorbodes, maar toch ik  
had het je zo gegund!!!

nou meis doe het rustig aan en maak je niet te druk over je baarmoeder. Ook als is ze paranormaal begaafd ze kan het ook wel fout hebben hoor!

Als je het toch een raar idee blijft vinden zou ik echt naar de ha gaan. die kan je wat meer uitsluitsel geven.
nou meid ben blij datje wat van je hebt laten horen, maar vindt het echt heeeeeeeeeeel jammer dat het niet zo heeft mogen zijn.

en heel veel iefs Daan

Hoi Tammy,

Ik vind het echt heel vervelend voor je zeg. Ik heb  nog aan je gedacht. Maar meis, laat je koppie niet hangen hoor!!! Probeer positief te blijven

Groetjes,
Lei

Terug
Bovenaan