En toen ging het weer mis!

Jullie zullen wel hartstikke knettergek van mijn berichtjes worden, maar hier is het weer helemaal mis. Ik heb vandaag voor de 2e keer in zes weken tijd een miskraam gehad van een zwangerschap van zes weken. Ben vanmiddag in het ziekenhuis waar mijn gyneacoloog mijn lege baarmoeder heeft bevestigd. Aan het baarmoederslijmvlies was ik weer goed zwanger en dat slijm zal ik de komende dagen nog kwijt gaan raken.

We beginnen dus weer opnieuw. Volgens de gyneacoloog is het pure pech en kun je geen oorzaak aanwijzen waarom het weer mis is gegaan. We kunnen wel een onderzoek laten doen, maar dan mogen we minimaal drie maanden niet zwanger raken voor we dat onderzoek kunnen uitvoeren en je hebt geen garantie dat dit iets oplevert. Dat geduld hebben we nu nog niet. Dus we wachten het verloop van deze miskraam weer af en gaan dan weer verder. We hebben bewezen zwanger te kunnen worden (na anderhalf jaar) en ook dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Hopelijk geldt dan het gezegde; driemaal is scheepsrecht.
Ik ga even een tijdje rust nemen van dit forum. Althans proberen, want het is redelijk verslavend.


Liefs Louise
 
hey meid,

Heftig zeg, ik wens je veel je veel sterkte met het verwerken. Net wat je zelf zegt: hopelijk is het 3 keer scheepsrecht! doe het rustig aan, en denk aan jezelf!!

Liefs,
 
He Meid,
Heel veel sterkte,wat naar dat je dit de tweede keer moet meemaken.ik hoop dat je heeeel snel weer zwanger bent en alles goed zal verlopen,.

Liefs, Nice
 
Hai Louise,

Heftig om te lezen, maar zeer herkenbaar dus benadruk even dat het heel veel voorkomt en dat het misschien de volgende keer wel raak is.

Ik heb 5 miskramen gehad voor deze zwangerschap dus kan erover meepraten, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het nogal snel vindt met betrekking tot de tijd tussen de zwangerschappen.

Een lichaam dat net in staat van zwangerschap is geweest heeft 3 tot 6 maanden nodig om weer helemaal te herstellen dus apart dat jullie maar zo snel achter elkaar moeten proberen. Dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam is voor mij ook helemaal nieuw! Geen idee joh en het zal gerust als dit gezegd wordt, maar denk wel om jezelf hoor. Het is al heftig, het verlies elke keer weer en dan weer overslaan naar het zwanger zijn.....poeh!

Heel veel succes en hopelijk jij net als ik straks zwanger met een goede afloop (ik ben bijna 37 weken).
 
Terug
Bovenaan