En toen ging het weer mis!

nou sterkte,

ik wil je niet gek maken maar mijn zus had hetzelfde probleem. De meeste miskramen (ze heeft er heel veel gead in 3 jaar tijd) waren te wijten aan een chromosoonafwijking. een translokatie van 13 en 14.
Jij moet het even de tijd geven om te zien of het echt dikke pech was of dat er meer achter zit. Maar als het niet wil lukken laat je dan even testen. Beetje bloed en daarmee kan je een hoop leed bespraken. Mijn zus heeft nu met ivf een gezonde zoon. Al was het chromosoom probleem maar 1 van de problemen bij mijn zus. Vitamine B12 (geloof ik) heeft er oa ook bij geholpen om een baby te krijgen.
Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag jij je snel weer aanmelden en dit keer met een 'goede' zwangerschap !!
 
Heel veel sterkte om het weer een plekje te kunnen geven.
En voor wat betreft de tijd die er tussen een miskraam zit en weer zwanger mogen worden, staat niets voor hoor. Je hoort er wel altijd hele verschillende verhalen over.
Ik heb het zelf 3 keer meegemaakt en ik mocht gelijk weer proberen. Als je weer zwanger bent, is je lichaam er kennelijk ook weer klaar voor. Het is meer geestelijk.. kun je het weer aan. Maar dat scheelt echt per persoon.
Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.
Gr. Mamajo (inmiddels 21 weken zwanger van de derde).
 
heel veel sterkte. ook wij hebben 2 miskramen snel achter elkaar gehad, daarna direct weer zwanger ook wij zeiden 3x is scheepsrecht en voor is is het dat ook geworden want ik ben nu 16 week zwanger. en inderdaad na een miskraam ben je gewoon extra vruchtbaar.

wij hebben ook geen onderzoek laten doen, wij hadden zoiets van domme pech en mocht het de 3e keer misgaan dan doen we wel zo'n onderzoek.gelukkkig was dat niet nodig.

heel veel sterkte en ik hoop dat als je er aan toe bent je weer snel zwanger wordt.

liefs, Karin
 
Louise, wat rot voor je/jullie! Heel veel sterkte.
Ik geloof niet dat wij hier niet gek van je worden. Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelf gek wordt van je lichaam, maar dat je jezelf ook een beetje "gek" maakt ( hoe begrijpelijk het ook is). Ik heb het id dat je probeert om je lichaam te dwingen, iets wat nu eenmaal niet zo werkt. Kan het zo zijn dat je het op die manier geestelijk niet alleen moeilijker maakt?

Little-me; ik weet niet van wie jij gehoord hebt dat je na een miskraam 3 tot 6 mnd nodig hebt om te herstellen. Afgelopen juni heb ik een curritage gehad ivm een miskraam bij 9 wk. Mijn gyn vertelde me toen dat we het gewoon weer konden beginnen zodra er weer een eisprong kwam. Hij gaf aan dat het meestal na, ongeveer, een maand gewoon weer op gang komt. In augustus was ik weer zwanger en ben inmiddels 28 wk. Ik kan me voorstellen dat de periode die van herstel wel afhankelijk is vd duur dat je zwanger bent geweest. Bij 6 wk is het kindje nog bezig met het innestelen en is je lichaam , lijkt me, in een ander stadium dan wanneer je bijv. bij 11 wk zwanger bent.

Maar Louise, heel veel sterkte. Hoop voor jullie dat het een volgende keer anders mag lopen.

Groetjes Judith
 
Jeetje meid wat heftig. 2 keer zo snel achter elkaar, tussen vreugde en verdriet zit dan maar een klein wandje he?

Heel veel sterkte en ik hoop voor jou dat je snel een gezonde zwangerschap mag hebben!

Groetjes Joy
 
Terug
Bovenaan