En toen woonde ik weer alleen...

Tja, ook al heb ik zelf de relatie verbroken en aangegeven dat ik graag snel uit elkaar wilde wonen, toch was het wel heel erg slikken toen Edwin gisteren daadwerkelijk vertrok. Hij heeft voorlopig een stacaravan gehuurd op een camping in de buurt, met 2 slaapkamers dus Ivar kan daar gewoon slapen en het is maar een kleine 20 minuten fietsen. We hadden het er allebei toch heel moeilijk mee gisteren en ik voel me nog steeds ontheemd zeg maar... En nu maar hopen dat het toch de juiste keuze is geweest want ja ik ben weer enorm aan het twijfelen. Even doorzetten ik weet het.
Morgen iig aan het werk, lekker even afleiding!

Liefs Jenneke

Even inloggen voor jou hoor!

HOERA!!! Voor jou en Ivar!   ( Nou vooruit dan, ook Edwin!)
Ik weet wel zeker dat dit voor jullie alledrie de juiste keus is geweest hoor! Even over de plotselinge rust en stilte heen zetten... en dan genieten van de rust en stilte! Ik weet zeker dat jullie hier alle drie van opknappen....

Hele dikke knuffel, Marieke

Ook ik log nog snel even in voor jou!
Gefeliciteerd! Dat klinkt misschien erg raar nu en het dubbele gevoel dat je bij deze situatie hebt lijkt me volstrekt normaal.
Dat jullie het er allebei toch wel moeilijk mee hebben geeft aan dat jullie niet met knallende ruzie uit elkaar zijn en dat het in de toekomst mogelijk zou moeten kunnen blijven dat jullie over Ivar in gesprek met elkaar blijven. En dat is zooo ontzettend belangrijk!!
Een hele mijlpaal dus dit weekend! Ik had het idee gekregen dat Edwin het allemaal wel best vond en niet echt meedacht in oplossingen, maar het tegendeel blijkt waar. Een noodoplossing, maar geen onredelijke (ik bedoel: het is zomer -al zou je dat soms niet zeggen-  en het is dichtbij zijn zoon).

Je zult je best nog een tijdje ontheemd blijven voelen..totdat je je plotseling realiseert dat je je leven weer aardig op de rit hebt gekregen.

Heel veel sterkte en onthoud dat alleen een STERKE vrouw een dergelijke beslissing kan nemen!
Een dikke knuffel voor Ivar!

Ellen mv Julian

Meis,

ten eerste een super dikke knuffel voor jou en je kleine mooie mannetje.....tis natuurlijk een erg moeilijke tijd geweest wat nu een klein beetje ten einde komt.....

maar het zal toch de juiste keuze zijn hoor.....gewoon je eigen ding en niet meer piekeren als je (ex)vriend aan het bellen gaat, gaat stappen of weet ik veel wat doet....dat krijg je nu gewoon veel minder mee wat voor jou veel minder stress en kopzorgen betekent.....

ik ben wel niet zoveel actief op het forum momenteel......maar mocht je er tussen uit willen en je bent in de buurt gil dan heel hard dan kijk ik hier ff en anders via de hyves ofzow....dan gaan we gewoon ff wat leuks doen hoor....je bent hier in drenthe altijd welkom....

veel sterkte deze tijd.....maar je bent sterk en je bent er vast snel over eens dat dit echt goed voor je is....

veel liefs denise

Het lijkt me ook ff slikken als het ineens zo definitief is maar je kan nu wel je verder met je eigen leventje opbouwen samen met je kleine manneke.
En jullie zijn in alle rust uit elkaar en dat is  positief!

Heel veel sterkte

liefs
di silva

Fijn dat jullie nu allebei een (tijdelijk) plekje hebben voor jezelf. Dat is toch beter dan iedere keer op elkaars lip zitten terwijl het niet meer gaat. Prettig dat Ivar bij z'n vader kan slapen. Heel veel sterkte hoor! Je hebt er goed aan gedaan.

Groetjes,
Nelly

Lieve Jenneke,

Nou poeh poeh, dan is de kogel maar door de kerk. Ik kan me voorstellen dat je een moeilijke tijd voor de boeg hebt, vol twijfel en af en toe ook eenzaamheid. Maar uiteindelijk komt het goed hoor! Je hebt voor jezelf gekozen, en daardoor ook voor Ivar en misschien zelfs wel voor Edwin. Zijn levensstijl maakte jou niet gelukkig......nu kan hij z'n leven leiden zoals hij dat wilt en jij bent er straks een betere en gelukkige vrouw door, let maar op. En uiteindelijk heeft Ivar daar ook veel meer aan.....een moeder die beter in haar vel zit. Ik denk dat je uiteindelijk beter af bent als je je af en toe alleen in je eentje voelt in plaats van eenzaam met z'n tweeen, snap je?!
Anyway, heel veel sterkte in je beslissing, en er zijn hier een hele hoop schouders waar je gebruik van kunt maken als je het ff niet meer ziet zitten oke?!!! doen hoor!

liefs, ilja

Terug
Bovenaan