En toen woonde ik weer alleen...

Meis, logisch dat je even twijfelt..
In tijden van verdriet of angst wil je altijd terug naar de vertrouwde situatie... ook al was die situatie niet goed.. het was in ieder geval 'vertrouwd'...
Maar geef het even de tijd, laat alle gevoelens op je af komen ..
Koppie op en zoals mijn moeder altijd zei... komt tijd komt raad...
Liefs
Daan

Fijn dat er nu eindelijk wat gebeurt en het ijkt me heel logisch dat je het er toch moeilijk mee hebt. Jullie hebben wel jaren samen gewoond.

Heel veel sterkte de komende tijd
Dikke knuffel van Tess en haar mama

Lieve Jenneke

Dapper mens, je komt er sterker uit......... al lijkt dat nu vast moeilijk te geloven. De dames hiervoor hebben al allemaal de goede dingen gezegd, ik sluit me er helemaal bij aan.

Ik wens jou en je mannetje heel veel rust en sterkte toe deze tijd en ik zie er echt naar uit je de 7e te ontmoeten!

Groetjes en liefs
Susan

Lieve Jenneke,

Goed dat jullie  toch een  (tijdelijke) oplossing  gevonden hebben. Er zijn al veel dingen gezegd door de anderen en ik sluit me daar ook bij aan. Met name wat Dani schrijft. Je wilt in moeilijke, verdrietige tijden gewoon terug naar het vertrouwde. Of je het gelooft of niet, zelfs IK heb daar na 2 jaar nog wel eens last van. Je zult echter zien dat je over een paar weken al heel anders tegen deze situatie aan zult kijken en heel heel misschien levert het uiteindelijk voor jullie samen nog wel een oplossing op....je weet het nooit. Het heeft echt zijn tijd nodig en het is niet van de één op de andere dag opgelost. Emoties en gevoelens moeten een plekje krijgen, maar je kunt het. Geef niet te snel op en probeer aan die emoties en gevoelens te werken.....Mijn motto is: Uiteindelijk komt alles goed en daar houd ik me maar steeds aan vast.....

Liefs Fonske

Lieve Jenneke en Ivar,

Mijn voorgangsters hebben al gezegd wat ik wil zeggen,nu kan ik alleen nog maar heel veel rust,liefde en kracht toewensen.Ik weet zeker dat het voor jou en je mannetje weer helemaal goed komt,je hebt immers zelf al een begin gemaakt.

Veel geluk en liefs Kitty en Tess

Er is idd al veel gezegd, maar goed dat je nu toch stappen gezet hebt! Nu kun je vooruit! Hopelijk heb je een beetje afleiding op je werk.

Veel sterkte en kracht de komende tijd, je redt het zekerweten prima!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan