en vanaf nu.. gaat het weer heel zwaar worden..

Wauw Angell
Wat dapper van je! Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt en dat je er zelf ook een beter gevoel aan overhoudt, dat je nadien niet steeds rond hoeft te lopen met het gevoel dat je nog steeds gestraft wordt voor wat er toen is gebeurd! Sterkte meid! Ik zal aan je denken.
Liefs Tamara Xx

voor de meiden die willen weten wat er allemaal is gebeurd..
heb ik hieronder de link in een blog waar ik alles in heb gezet een paar maanden geleden hier op de site..

http://zwanger.jongegezinnen.nl/Forum/Zwanger-worden/Onderwerp-Zwanger-worden.htm?forum=9639&message=1522314&notitle=true

waarschuwing.. het kan heel heftig zijn wat je leest..

veel liefs..

p.s.. de steun die ik nu van jullie krijg doet mij enorm goed..
ik ga dit namelijk helemaal alleen doen zonder mijn vriend..

Hoi, jeee wat heftig en raar dat het abortuskliniek het gewoon doorzet.
Het kan wel een moeilijke zaak worden, want als zij hier niks overgenoteerd hebben dan is het jouw verhaal tegen dat van hun.
Tip, indien ze een elektronische patientendossier hebben bijgehoude (via de PC) dan kunnen ze niet zomaar informatie weg halen, deze wordt altijd opgeslagen. (teminste dat is bij die van ons in het ziekenhuis). Alles wat we doen, kan gezien worden.
Het is te hopen dat ze jouw reactie hebben genoteerd en de vitale functies hebben genoteerd, van bloeddruk en pols en ademhaling. Daar kan je al heel wat uit op maken, als deze heel hoog zijn door de heftige emoties

Nou een paar medische tips

x yvonne

Terug
Bovenaan