en wat gaan jullie doen vandaag?

A

Anoniem

Guest
Ik heb weer een "planning"vandaag.
Gisteren de voor en achtertuin gedaan,en de dagelijkse dingen.
Vandaag is de badkamer weer aan de beurt!
Dat doe ik vaak als mick op bed ligt kan ik er even tegen aan.
Ook wil ik de was weg gestreken hebben en een nieuwe erin.
En voor de rest de dagelijkse dingen.
Dus weer lekker wat te doen vandaag!

Nou ik heb meestal ook wel een planning, maar schoonmaken etc doe ik meestal tussendoor :)

Ik ga straks zwemmen met Birgit en nog wat boodschapjes doen. En vanmiddag weet ik nog niet echt, ik denk wat schoonmaken en de was strijken maar dat zie ik wel :)!

Hoi,

Ik ga zodadelijk eerst Eva naar school brengen.Daarna snel naar huis,tas inpakken en naar het zwembad om met Bas te zwemmen.
Daarna weer snel naar huis. Bas naar bed, Eva ophalen, samen eten en Eva weer terug brengen.
Dan kan ik zowaar een half uurtje zitten....
Bas uit bed. Boterham eten, even spelen en Eva ophalen.

Mijn man is vanavond pas laat thuis, dus ik moet alles alleen doen verder.
Ik wed dat ik er al om 22.00 uur in lig vanavond.

Oh ja, gister Grey's Anatomy opgenomen. Die wil ik eigenlijk ook nog kijken!

Ook een drukke dag dus, maar geen huishoudelijke klussen ben ik bang!

Groetjes, Karin

Hoi,

Voor vandaag ook een hele planning hier.
Zo eerst de was opvouwen en stofzuigen, dan is Vera wakker en gaan we wat drinken met wat fruit. Dan gaat ze hopelijk even lekker spelen. Ga ik de vaatwasser uitruimen, het boodschappenlijstje maken. Dan naar de winkel.
Om 12.00 uur eten. 12.30 komt de fysio. 13.00 uur Vera weer naar bed. Ik wil dan graag nog de bovenverdieping doen, even afstoffen en stofzuigen.
Vera weer wakker en dan even naar oma, die grieperig is. Vanavond lig ik zoals gewoonlijk uitgeteld weer op de bank of achter de pc.

Fijne dag vandaag!

Groetjes Karin

hoi

ook hier een drukke dag/avond
eerst vanmorgen lekker va Bram genieten en even de huishoudelijke taken doen, dan Bram tegen 12 uur eten geven en naar bed brengen, dan mezelf douchen en klaarmaken voor mijn werk, dan nog even zitten, Bram later naar de oppas brengen en dan werken tot 23 uur

dus ook een druk dagje

liefs ilona

IK heb vandaag een spannende dag en ben blij als deze snel voorbij is.
De zenuwen gieren door mijn lijf

Ik moet zo naar het ziekenhuis voor een biopt.

Mijn uitstrijkje was niet goed en moet nader onderzocht worden. Had afgelopen donderdag al een afspraak in een ander ziekenhuis en dacht dat ik het nu achter de rug zou hebben. Bleek een intake ( welke ik al had gehad) . Mocht gelukkig met spoed naar dit ziekenhuis. Dus ben blij als het vanavond is......

Groetjes Jiska

Hallo,

ik wou vandaag serieus de  keuken gaan doen. Maar dit zit er niet in denk ik. Heb erge last van buik en rug, dus moet het maar ff rustig aan doen. Heb net gestofzuigd en ben met de hond weggeweest (komt daar nog een topic over). En dan moet ik aardappelen schillen voor de stamp vanavond. Denk niet dat er meer gedaan wordt hier vandaag.

Liefs Debby.

Ik kwam vanmorgen uit mijn laatste nachtdienst. Mijn man heeft Eline naar zijn ouders gebracht, en ik moest wachten tot de oudste naar school ging. Dus ik heb even van die tijd gebruik gemaakt om alvast de badkamer een poetsbeurt te geven.

Ik heb geslapen tot half twaalf, en vanmiddag ben ik van plan om de rest van het huis te doen. Boodschapjes doen. En vanavond ben ik dan zo kapot dat ik weer kan slapen. Als ik te weinig doe op zon dag, kom ik niet meer in slaap!

Terug
Bovenaan