en wat gaan jullie doen vandaag?

Hoi,

de oudste is gisteren bij oma gaan logeren en ik had dus vanmorgen lekker de tijd met onze Stijn. We zijn bij mijn oma op bezoek geweest en ik heb met haar lekker koffie gedronken en we zijn nog even naar de Hema geweest voor een laatste sintcadeautje.
thuis hebben we lekker gepuzzeld en nu slaapt hij. Even internetten voor mezelf en dan ga ik even met een stofdoek door de benedenverdieping.
Over een uurtje is Iris ook weer thuis en dan gaan we vanmiddag cakjes bakken denk ik.

groetjes, Kiki

Nou ik zat dus om half 8 al gedoucht en ontbeten in de woonkamer, Jesse lag nog heerlijk te slapen, dus even teletekst en het nieuws gekeken, toen schrok Jesse wakker, zaten z'n oogjes helemaal dicht....dus snel naar de badkamer even z'n ogen schoongemaakt.

Toen meneer ontbeten had, de dokter gebeld, heb nu medicijnen voor z'n ogen gekregen en toen hebben we samen tv gekeken en gespeeld....ondertussen heb ik ook nog alle was van de lijn gehaald en opgeruimd, en daarna nog even de stofzuiger een rondleiding gedaan...En toen jas en op naar de stad, moest nog verjaardagcadeautjes halen.

Dus na anderhalf uur in de stad, naar huis gelopen, samen met Jesse een boterham gegeten en wat gedronken en toen Jesse op bed gelegd.

Net even mijn huiswerk voor m'n assessment gemaakt en nu heb ik even tijd voor mezelf. Ik ga zo de vaatwasser nog even uitruimen en als ik nog zin heb de wc ook nog even schoonmaken...anders komt die morgen wel.

Dan mogen we om 16 uur naar de tandarts...brrrr....en om half 5 wordt ik gedropt bij de bartsmit, waar ik alvast alles ga pakken wat ik nodig heb want om 5 uur krijg ik 15% korting!! En dan met alles lopend naar huis.

Thuis heeft mijn man gekookt (nou ja dat hoop ik) en daarna ga ik om  20 uur naar Turnen, tot 22 uur en dan als ik thuis ben wil ik alleen maar naar bed!

Dit was mijn dag.....ik ben altijd een bezig bijtje hoor, ik kan niet stil zitten!

Groetjes
Angelique

ik had vanalles op mijn planning. helaas word dat niks.
vanmorgen al flink beroerd (komt het door de zwangerschap of een buikgriepje??)
vera een fles gegeven in bed en ik proberen om een cracker naar binnen te werken met als gevolg rennen naar de wc...
vera uit bed even boven rond laten kruipen en mezelf in de kleren brengen. vera staat bij mijn nachtkastje en brand haar vingers aan het lampje. vlug vingers onder de kraan wat zij geen goed idee vond....dan een natte lap...wil ze ook niet krijzen....huisarts gebeld....toch nog een keer proberen te koelen. gelukkig lukt het nu wel. pffff wat zielig. ze heeft een flinke blaren op haar vingers maar kunnen er weinig aan doen. ze moeten heel blijven dat wel dus ff goed in de gaten houden.
ondertussen nog steeds beroerd enkomt er een oppas kindje binnen. zij gaat lekker spelen en ik kan rustig mijn gang gaan met beroerd zijn.
rond 11.45 komt een ander oppas kindje. even samen eten. ik heb ook weer eetlust en probeer wat te eten.
nu liggen alle meiden in bed en op de bank. heerlijk rust.
ik nu ff internetten en net nog gestofzogen of gestofzuigd....
moet nog een keer koken maar verder doe ik neit zo heel veel denk ik. komt niet veel uit mij.
dan maar lekker genieten van de 3 meiden hier over de vloer.

Terug
Bovenaan