En wat hebben we vandaag in huis gedaan???

Ook ik ben een thuisblijfmama,maar ik vind de kinderen belangrijker dat een schoon huis.En ja bij mij kom je ook wel eens spinrag ofzo tegen.Maar als iemand daar last van heeft mag diegene het zelf schoonmaken.
Beneden ziet het er meestal wel netjes uit ondanks dat er vaak her en der speelgoed ligt.
Meestal ruim ik alles 1 keer in de week goed op en maak dan ook grondig schoon.Verder proberen we om de kinderen zelf ook al dingen aan te leren,want mama is geen werksloof.Duszijn we nu bezig om ze te laten helpen met koken.
En dat vinden ze nog leuk ook.Alleen duurt het allemaal wat langer dan als je het zelf doet.

Groetjes Jessica

Wij zijn in de luxe positie dat wij een interieurverzorgster hebben die op maandag de hele boel komt doen, stoffen, zuigen, dweilen, keuken, wc, alles. Zo blijft er alleen opruimen  en bijhouden over. En dan natuurlijk wel de was en koken en zo...

Ik ben helemaal geen opruimerig type en ben blij dat ze komt, anders zou ik er niet aan toe komen. Lotte (nu 7,5 maand) is zoveel wakker en kan zichzelf niet altijd even goed vermaken. Als ik iets moet doen (was ophangen of zo) dan leg ik Lotte op de grond in de kamer waar ik bezig ben, op een speelkleed met wat speeltjes. Dan is ze er toch bij en kun jij lekker verder gaan.

Groetjs, Marisa

Helaas ben ook ik niet zon poetsert, maar vuil is het absoluut niet hoor!
Ik houd vooral de kamer van Rik bij! Elke week 2x stoffen en stofzuigen, 1x pw dweilen.
Verder doe ik 1x per week een groete beurt door heel het huis. Dus ik zorg dat alles de rest van de week opgeruimd blijft e.d. Oja het toilet doe ik wel 3x pw ofzo en 1x pw uitgebreid zeg maar!!

X Saskia mv Rik 04-07-07

Ik hou van een aardig schoon huis  dus ik heb vanmorgen al beneden gezogen en gedweild en de toiletten boven en beneden schoongemaakt. Ik zuig altijd iedere dag, maar dat komt dat wij ook een kat hebben, als wij geen huisdieren hadden gehad zou ik niet iedere dag zuigen hoor.
Groetjes,
Floor

Leuk dat er zoveel mensen gereageerd hebben!!

@ Twiki: met boven uitdoen bedoel ik idd schoonmaken boven.

Tja... wat heb ik gedaan vandaag, om eerlijk te zijn niet veel.
Ik ben in de week geweest met Dylano.
Heb eten voor een hele week gemaakt voor hem
En heb voor ons eten gemaakt, want papa staat in de late dienst deze week, dus eten we smiddags altijd warm, (is wel net zo gezellig).
Verder heb ik de tafel afgedaan, en gestofzuigd.
Vaatwasser uitgeruim, en net weer aangezet.
Ja, ik vind het wel goed voor vandaag.
Morgen weer een dag hoor.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan