En weer door voor ronde 12....

Hoi kikkih
Ik heb vorige week de stap gezet om naar de huisarts te gaan. En die heeft mijn doorgestuurd naar de  gynaecoloog.  En heb 26 november mijn 1e afspraak. Ik vind het aan de ene kant fijn maar ook eng. Ik heb geen  onregelmatige menstruatie. En mijn vriend heeft al 2 kindjes. Dus wat er nu kan zijn waardoor het niet lukt. Geen idee. 
Heel veel succes. 
 
Hoi kikkih
Ik heb vorige week de stap gezet om naar de huisarts te gaan. En die heeft mijn doorgestuurd naar de  gynaecoloog.  En heb 26 november mijn 1e afspraak. Ik vind het aan de ene kant fijn maar ook eng. Ik heb geen  onregelmatige menstruatie. En mijn vriend heeft al 2 kindjes. Dus wat er nu kan zijn waardoor het niet lukt. Geen idee. 
Heel veel succes. 
 
Hey Kikkih,
I can feel you girl. Net als alle andere meiden die hier boven gereageerd hebben. Klote dat wachten he ? En je geduld raakt op...
Zo denk je in het begin nog: oeee straks ben ik echt direct zwanger. En gaat het snel. Zo denk je na een aantal maanden en richting dat jaar: het gaat nooit lukken.
Ik ben december 2017 met de pil gestopt. Ook al richting dat jaar dus. Al hebben we de eerste 2 maanden nog even rustig aan gedaan (mn vriend moest er iets meer aan wennen dan hij dacht). Nu voor de volle 200% gaan we ervoor.. en dan lukt het niet zo snel...
Wij zijn september bij de husiarts geweest. Heb gezegd dat ik al een jaar bezig ben en kreeg meteen een doorverwijzing. Ook omdat ik bang was voor schade. Heb ooit door een ex die het graag buiten de deur zocht chlamydia opgelopen. En als vrouw kan je daar verklevingen en verstoppingen bij je eileiders door krijgen. Lang verhaal kort: inwendige echo gehad (was goed), bloed laten prikken en laatst dat %&% HSG onderzoek. Bij mij deed dat helaas wel heel veel pijn. Maar het was voor een goed doel: alles liep goed door. Geen schade. Geen verstoppingen. En ik kan het je aanraden: het geeft rust dat bij mij in ieder geval tot nu toe alles goed is. Mn vriend heeft inmiddels sperma ingeleverd en 14 nov hebben we vervolgafspraak met de gyn en krijgen we ook de andere uitslagen. En dan is er miss wel niks. Dan ben ik wel heel erg opgelucht. 80% wordt binnen een jaar zwanger... en 1 op de 5 dus niet. En daar hoeft niet eens een reden voor te zijn. Ik ben wel inmiddels 32 en dat knaagt ook wel aan mij.
Kan je alleen als tip geven: doe een check-up. Mocht er niks dan zijn krijg je rust. Mocht er wel wat zijn dan verspil je in ieder geval geen tijd nu!
 
Hey dames,
Wij gaan inmiddels naar ronde 25 :(. Wij lopen ook al een jaar in het ziekenhuis en volgen ovulatie inducatie met gonal f. Ook wij vinden het erg lang duren, en voornamelijk ik heb het er erg moeilijk mee aangezien veel vrienden en familie onder tussen zwanger zijn of zelfs al voor de tweede keer. En wij weten nog niet eens of het eitje ooit bevrucht is geweest. Vooral naar babyshower gaan of mensen die er veel over praten valt mij momenteel erg zwaar. 
Ook hebben wij een zieken huis wat niet erg meedenkt en geen verdere onderzoeken wilt doen. Heb aleen echt gehad waarop pcos te zien was en mijn partner een zaadonderzoek die matig was, maar volgens hun moest het toch maar zo lukken. Wij gaan dan ook in januari kijken voor een ander ziekenhuis.
Veel succes iedereen hopen dat we allemaal binnenkort een keer goed nieuws hebben.
Groetjes 
 
Hey Gebruiker65043
Wat raar van het ziekenhuis. Ronde 25 ???? Volgens mij heb ik dan inmiddels mijn hele schoenenkast opgevroten. Wat betekent dat, een ovulatie indicatie ? Heb je dan wel onderzoeken?
Bizar hoor. Helemaal omdat jullie beide dus verminderd vruchtbaar zijn. Dan zou jij toch iets van Clomid moeten krijgen om de eisprong op te wekken... ? Nou, kop op. Lekker naar een ander ziekenhuis. Bij mij denken ze juist heel erg mee, ook al binnen dat jaar. En ik heb inmiddels een inwendige echo gehad + bloedprikken + HSG onderzoek. En mijn vriend heeft zn potje ingeleverd. 14 nov de uitslagen. Tot nu toe alles goed.Dus er zijn gynaecologen die hun beroep wel serieus nemen ;) en die graag helpen en meedenken!
 
Terug
Bovenaan