en weer een dagje verder.....

Goeiemorgen allemaal,

Ja ja... ik ben er nog steeds!! haha...
Gisterenavond had ik wel het idee dat ik wat voor weeen had, maar daar bleef het dan ook bij....
Ik zei al tegen mijn mannetje... Het kan zo dus ook nog 2 wkn duren...

Vannacht geslapen tot 4 uur en daarna niet meer...
Dus mijn wasje is al gestreken. zo ff stofzuigen en de dweil er doorheen halen en dan ben ik weer klaar voor vandaag....

Het is hier kermis, dus misschien dat we straks daar ff heen gaan... Ik weet alleen niet of ik dat vol ga houden.. Maar ja, als je niet probeert, dan lukt het zeker niet zullen we maar zeggen.
En iets gezelligs doen, dat vind ik toch eigenlijk ook wel leuk.

las in 1 van de topics dat jullie ook last hebben van het feit dat of niemand meer belt of durft te komen of dat je juist helemaal gek gebeld wordt of alles nog rustig is..
BIj ons is het beide het geval... De een laat al lang niks meer van zich horen terwijl de ander elke dag belt en smst... Och en hoe goed bedoelt ook van beide kanten... Het is allebei niet superfijn...
Het lijkt wel of de wereld op dit moment maar om 1 ding draait en dat is wanneer dit wondertje komt!!!
En er is nog zoveel meer... Alhoewel ik er zelf natuurlijk ook heel de dag mee bezig ben en mee wordt geconfronteerd...

Het zal heerlijk zijn als ik (wij allemaal) straks weer lekker een beetje vooruit kunnen, kunnen genieten van ons wondertje enz. enz..
Maar tot die tijd zit er niks anders op dan wachten...
En wachten duurt nou eenmaal heel lang.....

Nou meiden.
Tot gauw maar weer!

Liefs,
mama Peet
40 wkn en 1 dag...

Er is blijkbaar geen middenweg voor het contact maken, niet iets als om de 3 dagen even een belletje of zo. Het geeft me zo'n gehaast gevoel, jou ook? Dat iedereen zitten pushen en mee te puffen om dat kind eruit te laten komen.
Het gekke is ook nog dat ik sinds vrijdag dat gevoel helemaal niet meer heb. Woensdagnacht en donderdag dacht ik: Nou, kom dan maar! Maar voor mijn gevoel is die bevalling nu weer heel ver weg!

Ben je nog op de kermis geweest?
Wij zijn even op de camping geweest bij mijn ouders (dan krijg ik zó'n zin om ook met de tent weg te gaan!) en daarna door naar een vriend. Was erg gezellig. Nu heb ik trouwens wel wat krampen, dus we wachten de avond weer rustig af.
Bloem hier nog niet gezien vandaag, trouwens. Zou het bij haar dan nu echt begonnen zijn, haha???

Fijne avond! Liefs, K

Pfff, wat duurt wachten toch lang. Nooit gedacht dat ik daar zo mee bezig kon zijn. En inderdaad, dat bellen is helemaal irritant. Zodra ik nu iemand bel krijg ik gelijk de reactie: oh, bel je daarvoor, ik dacht dat je bevallen was. Ja hallo, mag ik dan helemaal niemand meer bellen op dit moment? Dan wordt het alleen nog maar saaier en duurt het wachten nóg langer.
Maar ja, we wachten geduldig (nou ja, eigenlijk ONgeduldig) af.

Succes allemaal met de laatste lootjes.

Groetjes Essie R (39 weken en 5 dagen)

Oh meiden,

Ik vond het wachten ook vreslijk! Maar gelukkig is dat nu voor mij over!

Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen de komende tijd, dagen, weken....

Liefs,
Juffy

Net even een flinke huilbui/woede-uitbarsting gehad! Ik was het zoooo zat, al dat geneuzel over die bevalling!
Elke keer als we iemand bellen en we praten na het melden dat wij het zijn meteen door over datgene waarover we bellen, dan moet je je verhaal onderbreken met: Nee, hier is alles rustig, anders had je het al wel gehoord!
De verwachtingsvolle toon als ze opnemen, nadat ze ons nummer op de nummerweergave   hebben gezien en de teleurstelling die van hun stem afdruipt als blijkt dat we "niks" te melden hebben.

Het hing me echt de keel uit! Mijn vriend vindt, dat ik dankbaar moet zijn voor het medeleven (voor mijn gevoel is het medelijden en daar heb ik echt niets aan!) dat mensen tonen. Ik vind dat mensen me moeten geloven als ik zeg, dat ik het niet erg vind dat we woensdagnacht een valse start hadden en dat ik niet de hele dag met mijn ziel onder de arm door het huis strompel, wachtend tot het doorzet!

Ik meen het ècht! Door de valse start weet ik weer hoe weeën voelen, ik weet dat mijn ouders hier op tijd kunnen zijn om onze dochter indien nodig op te vangen, ik weet dat de vk er op tijd zal zijn en ik weet dat deze baby het anders doet dan onze stormachtige dochter! Prima zo en ik zie wel wanneer hij/zij er echt zin in krijgt!

Zo, dat heb ik even lekker eruit gegooid! Bedankt voor jullie lezend oog, het lucht op!!!

Als het zo ver is: Zet 'm op, meiden!

Liefs, Kaskes (38wkn + 6dgn)

Hé meid,

Ik hoop echt voor je dat het gauw gaat beginnen hoor, erg hè als je zo gefocust bent op die bevalling en je bent echt sjaggie als je buikkrampen hebt die vervolgens weer ophouden en de rest van de dag wegblijven, heel frustrerend! Bellen en sms-en kan ook zo lekker irritant zijn terwijl het wel heel lief bedoeld is hoor maar soms wil je gewoon even met rust gelaten worden, ik trek gewoon de stekker eruit tot grote ergernis van mijn man maar ik heb zoiets van als het menes wordt dan horen de mensen die het moeten weten vanzelf wel. Geen nieuws is geen bevalling lekker puh!!! Zet 'm op meid het kan nooit meer lang duren!

Groetjes,

Puk

daar ben ik alweer!!!

Lag alweer sinds half 4 wakker en hield het niet meer vol in mijn bedje...
Wilde de tv niet aanzetten en niet gaan liggen lezen, om mijn man niet wakker te maken, dus ben ik rond half 6 maar opgestaan....
Gisteren echt een rotdag gehad....
Heel de dag harde buiken en af en toe een kramp.
Ukkie was errug rustig en daarover maakte ik me dus meteen heel veel zorgen!!!!!

Vannacht redelijk goed geslapen tot half 4 dus... daarna weer liggen staren naar mijn plafond en uiteindelijk dus maar opgestaan...
Ukkie heeft een paar kleine schopjes gegeven, maar blijft rustig vind ik... Verder voel ik me redelijk goed als ik zit of lig, maar zo gauw ik op sta is mijn buik meteen weer heel hard en trekt het aan alle kanten...
Vanmorgen ook veel slijm verloren toen ik naar het toilet ging... Maar of dit nou de beruchte slijmprop moet zijn.... weet iemand hoe dat eruit ziet? Bij mijn zoon kan ik me ook niet herinneren dat ik die had...
het was niet giga veel, maar toch wel een stuk meer dan normaal en veel dikker. Heb al dagen/weken last van waterige afscheiding....

Ik ga wat zappen op tv en nog wat surfen op het net... Over een uurtje zal er hier wel leven in de brouwerij komen, want dan zal ons zoontje wel wakker worden...

Fijne dag en wie weet wat die allemaal gaat brengen... Ik wacht vol spanning af....

Liefs mama Peet

Tjee, wat lijkt me dat vervelend als je na half 4 al niet meer kunt slapen.
Ik had vanmorgen het geluk dat onze kinderen zowaar een keer uitsliepen en dus werden we met z'n allen pas tegen achten wakker.

Ik heb gister ook de hele dag pijnlijke harde buiken gehad. Het voelde of ik continu een voetbal in mijn buik had. Daardoor voelde ik de kleine ook errug weinig.
Nou is dit sowieso al een rustiger kindje dan de andere twee, maar het was net als bij jou wel erg tam.

Wat die slijmprop betreft. Bij mijn eerste heb ik hem wel gezien, bij de tweede niet.
Persoonlijk vond ik dat het niet kon missen. Het had echt een doorsnede van minstens 2 cm en was vermengd met wat bloed (sorry voor de wat onsmakelijke details).
Ik heb het nu nog niet gezien, maar heb wel de laatste dagen erg veel last van waterige afscheiding. Loopt echt bij mijn benen naar beneden, heel vervelend.

De verjaardag van onze oudste is achter de rug (gister) en vanaf vandaag heeft mijn man 4 weken vrij. Wat mij betreft mag het nu dus wel eens komen.
Morgen heb ik weer een controle afspraak bij de verloskundige.
Indien geen veranderingen gaat ze proberen of ze me morgen kan strippen. Ben benieuwd.
Ik heb al maanden het voorgevoel dat de kleine op de 15e geboren gaat worden. Wie weet komt dat voorgevoel uit. Al zou ik dan wel erg snel moeten reageren op het strippen....

Nouja, we zien het allemaal wel.
De temperatuur is gelukkig goed en vandaag en morgen wordt het lekker weer.
Scheelt weer voor onze meiden, vermaken ze zich stukken beter.

Tot horens maar weer, groetjes Vis79 (40+6 wk zwanger)

Terug
Bovenaan