en weer een dagje verder.....

ha!

Wat vervelend, mama peet dat je zo vrowg wakker bent..kun je dan smiddags nog ff liggen? want jemoet wel rusten natuurlijk;)

En kaskes, nee, ik ben nog niet bevallen. Gewoon gezellig dagje met mn ventje zonder pc, haha. maar nu is hij weer druk in de tuin dus zit ik weer te forumen:)

En al die valse starten, het is gewoon niet eerlijk!!

Vanmorgen belde ik een vriendin, gewoon voor de fun, zoals we wel vaker doen zegt ze meteen, ow je hebt iets leuks te vertellen...uw..jawel, maar er is nog geen baby, waarom kan dat nu t enige mooie nieuws zijn...er zijn ook nog zoveel andere dingen. maar goed voor mij is de bevalling en t wondertje ook geen dag over te slaan maar zou t wel fijn vinden dat mensen mij ook voor persoon aanzien en niet alleen een dikke buik ook pootjes waar een baby uit moet komen..

straks is t allemaal anders, gaat wel alles over de kleine maar das niet erg, want zelf ben ik er ws ook helemaal weg van. heb er zoooo zin in:D

Nou fijne dag vandaag en hopen voor ons allen dat t snel mag komen!

Wij hebben hier ook een mazzeltje. Mijn vriend werkt op detacheringsbasis en vandaag was zijn klus klaar. Nu weet hij wel dat hij hierna naar Hilversum gaat (in het BNN-gebouw, dus lunchen met Katja en Bridget, haha), maar nog niet wanneer. Tot die tijd mag hij thuis blijven!!! Luxe, joh!
Ik zei al tegen hem: Kan je mooi helpen poetsen, boenen, schrobben,... ;-)

Verder is alles hier meestal rustig. Net toen ik lag te rusten/slapen wel weer even wat krampjes, maar niet noemenswaardig eigenlijk.
Ik ben nu wel verder dan ik ooit bij onze dochter gekomen ben. Zij werd met 39 weken precies om 2 voor half 4 's ochtends geboren. Dat had dan dus vanochtend moeten zijn. Deze zit nog lekker in mijn buikie! Ik had gedacht dat ik dat een soort mijlpaal zou vinden, dat het nu spannend zou worden, maar dat is dus echt niet zo!
Ik blijf gewoon lekker rondhobbelen en laat het allemaal op me af komen...

liefs, K

Terug
Bovenaan