En weer terug.............

Hallo dames,

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Dinsdaf hadden we onze eerste echo in het ziekenhuis. Omdat ik vorig jaar een bbz heb gehad zou de eerste controle via het ziekenhuis lopen. Aangezien ik nergens last van had gingen we ervan uit dat het deze keer wel goed zat.. Maar helaas.... Op de echo zagen we een leeg vruchtzakje.. Storte even in elkaar toen we dat zagen. Ze hebben via de inwendige echo nog goed gekeken maar konden niets vinden. Wat een domper. Wel is er een klein sprankje hoop dat ik misschien minder ver ben dan ik dacht en is het te pril om iets te zien. Ik zou namelijk 9wk zijn.. We hebben een gezonde dochter van 2 en half maar toch. We moeten nu een week wachten en moeten dan terug voor een echo. Eigenlijk zou ik willen dat het nu spontaan eraf zou komen zodat ik het verder kan verwerken ipv in een zwangerlijf rond te blijven lopen. Het is zo dubbel allemaal. Hoopte gewoon om een gezonde kruimel te zien rond springen in mijn buik. Maar jammer genoeg mag het niet zo zijn.  Mocht het toch nog goed zijn volgende week laat ik het zeker weten..
Groetjes Jessica

Heej meiske,
Allereerst is het echt super klote dat je dit mee moet maken.. Ik weet uit eigen ervaring dat je hele droom en wereld eventjes in elkaar stort! Verschrikkelijk..
Heel veel sterkte en misschien toch nog die hoop dan.. Probeer positief te blijven he..

Liefs Debby

Hoi Jessica

Vreselijk voor je meid dat je dit weer moet meemaken. Heel veel sterkte maar hoop toch voor je dat je idd niet zo ver heen bent dan je denkt.

Liefs Sharine

Ik hoop op een beter bericht volgende week. Ik heb ditzelfde meegemaakt in april, dacht 8 weken zwanger te zijn, maar er zaten ook alleen 2 vruchtzakjes.
Bij is het bloeden toen heel snel na de echo op gang gekomen.
Jeanette

Terug
Bovenaan