En weer terug.............

Hallo lieve meiden,

Heel erg bedankt voor de lieve reacties. Doet me erg goed.. Het gaat nu weer iets beter. Alleen het feit dat ik me zwanger blijf voelen is zo dubbel. Borsten doen zo zeer, ben zo moe en hormonen gieren in het rond. Ben blij als het woensdag is en we duidelijk krijgen. Hou me voorlopig nog vast aan het feit dat we een kleine kans hebben dat het nog goed zit maar hou rekening met het ergste.. Ik hou jullie op de hoogte!!

Liefs Jessica

Hoi Jessica,

Meid, wat een narigheid he! Ik weet precies wat je doormaakt. Bij onze eerste controle met 9 weken bleek het net 1 dag daarvoor gestopt te zijn met leven. Mijn eerste reactie was ook dat het meteen eruit moest omdat ik niet in een zwanger lijf wilde blijven rondlopen en was ook nog eens de hele dag misselijk. Bijna 2 weken later heeft de curretage plaatsgevonden en dat is nu alweer bijna 2 weken geleden. Ik vloei af en toe nog een beetje. Ik ben blij dat ik weer een paar weken verder ben, want ik voel me nu al een stuk beter dan toen. Ik hoop voor jou dat je het ook snel een plek kan geven. Want ik weet hoeveel pijn het doet.

Huil maar lekker, dat lucht op en neem je tijd.

xx Luna

Helaas dames, geen goed nieuws. Er was vandaag nog steeds niets te zien. Missed Abortion noemde de gynacoloog het.. Gelukkig word ik as vrijdag al gecurrateerd.. Hoop dat in 2008 meer geluk hebben.. Ben best bang voor de curratage maar hoop dat ik er niet veel last van heb. Heb ook druk weekend voor de boeg. Sinterklaas op werk van mijn vader en vriend. En maandag ben ik jarig maar daar staat mijn hoofd niet echt naar. Heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en wie weet spreken we elkaar weer....

Liefs Jessica

He Jessica,

Heel erg veel sterkte gewenst met het verwerken van je mk. Jammer dat het toch niet goed blijkt te zijn. Gelukkig kun je al snel terecht voor een curettage. Ik heb er zelf destijds geen last van gehad (geen pijn, geen bloedverlies) en ik hoop dat het jou vrijdag net zo vergaat.

veel sterkte,
Dionne

Hoi Jessica,

Meid, ik wil je even zeggen dat ik het klote voor je vind. Gelukkig kun je snel terecht voor de curretage zodat je het daarna echt kunt gaan verwerken. Voor mij is het nu 2 weken geleden dat ik gecurreteerd ben en sinds vandaag vloei ik niet meer en voel me weer een stuk beter. Ik hoop ook voor jou dat je je snel beter zult voelen.

In ieder geval heel veel sterkte vrijdag!

xx Luna

We zijn weer een week verder. Vorige week vrijdag ben ik gecurrateerd. En ik moet zeggen dat het lichamelijk mee gevallen is. Ik heb weinig bloedverlies gehad, vloei nu al niet meer en heb geen buikpijn gehad. Toen ik uit de narcose kwam was ik heel erg emotioneel en heb wel een half uur lang gehuild. De verpleegkundigen waren echt heel erg lief voor me, vol begrip. Om twee uur mocht ik weer naar huis. Omdat ik zo weinig last had zat ik 's avonds alweer Sinterklaas te vieren op mijn vaders werk. Moet zeggen dat de afleiding me goed deed. Onze dochter voelde ook wel het een en ander aan en was super lief en knuffelig. Ik hoop dat het nu weer snel raak is. Er wordt aangeraden om een menstrustie af te wachten, maar eigenlijk heb ik daar geen zin in. Heeft iemand van jullie dat wel/niet gedaan? Wil gewoon graag weer zo snel mogelijk zwanger worden. Ik las op dit forum dat Kaskes (als ik het goed heb) ook vrij snel weer zwanger was na haar miskraam. Dus wie weet komt het allemaal nog goed. Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes van jullie allemaal, heeft me enorm geholpen en gesterkt dat je er niet alleen voor staat. Thnx!!

Liefs Jessica

Hoi Jessica,

Herkenbaar, die tranen na de narcose, heb ik ook gehad. Het is dan definitief he? Gelukkig voel je je al weer beter nu.

Bij mij zei de gyn ook dat het advies is een menstruatie af te wachten, omdat ze anders niet weten hoe lang je precies zwanger bent. Degene die mijn echo deed, zei dat ik meteen zwanger mocht worden en niet hoefde af te wachten. Het is maar net hoe je je zelf voelt. Zodra bij mij weer de tekenen van vruchtbaarheid zich aandienen ga ik weer voor hoor!

xx Luna

Terug
Bovenaan