En??? Weet je al wat het wordt??

Hey,

Ff wat irritaties kwijt:

Mijn man en ik weten het geslacht van onze mini niet. Daar hebben we bewust voor gekozen. Maar iedereen blijft vragen wat het wordt. Want, we weten het natuurlijk best, maar willen het gewoon niet zeggen is de gedachte.

En nu blijkt dat we een blauwe kamer hebben (mooiste visje van de zee als thema) moet het wel zo zijn dat we het weten. Want je kunt toch geen blauwe kamer maken voor een meisje!!!

Grrr.... Waarom gelooft nou gewoon niemand dat we het echt niet weten. Mijn schoonvader was er bij, bij de echo. Zelfs hij weet dat we het niet weten...

Krijg er soms haast spijt van dat we het niet weten. Als we het wel hadden geweten hadden we het kunnen zeggen ee nvan het gezeur afgeweest.

En het grapje: "weet je al wat het wordt" "ja! een babytje!" heb ik nu ook echt al te vaak gemaakt...

pff.. zo.. dat moest ik ff kwijt ;)

Liefs,

T

heeiiheeii..

Irritant is dat hea..

Hier net zo... ook wij weten niet wat het word maar praten in de hij vorm omdat het ook zo als een ding klinkt.....
Dus krijg je van iedereen te horen.... Het word een jongetje hea...... zeg eens eerlijk enz..
dus snap je irritatie..

Majah denk maar zo nog 3 maanden en dan kunnen we ons kleintje in de armen sluiten en zijn we van de gezeur af hea... we doen het voor iets moois..:D

Succes nog:p

Liefs Mariska

ik snap het heel goed!
ook al weet iedereen nu dat wij een meisje krijgen,
bij de 2e hebben we het geheim gehouden en al lang voordat ik de echo kreeg gezegd, ondanks het geslacht word 1 muur op de kamer aqua blauw! daarbij hadden we wit en zilver.
puur omdat we dat een mooie kleur vonden, toen we wisten dat het een meid werd bleven die kleuren dus ook gewoon!
je raad het al, schoonfam had gezien van de buitenkant dat ik een blauwe muur had.
wat kregen we dus te horen toen we belden dat ZE geboren was, huh een meisje??
ze hadden zelfs al een blauw pakje gekocht!
wij moesten ook de hele tijd aanhoren het word toch een jochie, en wij er maar niet meer op reageren, ik wilde op een gegeven moment ook gewoon zeggen nee het is een meid! maar goed we hebben het toch maar stil gehouden!
blauw kan prima voor een meisje hoor!! en vooral mooiste vis van de zee!!!!
nog 3 maanden inderdaad dan ben je van het gezeur af!
succes!!

liefs

Hihi, herkenbaar hoor! Wij weten ook niet wat het wordt en krijgen ook van iedereen de vraag: 'En, wat is het?!'

Mijn tante probeert mee te denken voor de namen en ze vroeg me of ik nog namen nodig had. Toen heb ik gezegd: 'Alleen meisjesnamen, want voor een jongetje zijn we er al uit.' En nu weet ze zeker dat we een meisje krijgen (en dat zegt ze ook tegen anderen)! Nou ja, ik laat ze maar lekker praten. Nog zo'n 11/12 weekjes en dan weten we het echt!

Liefs Elin

Hihi, herkenbaar hoor! Wij weten ook niet wat het wordt en krijgen ook van iedereen de vraag: 'En, wat is het?!'

Mijn tante probeert mee te denken voor de namen en ze vroeg me of ik nog namen nodig had. Toen heb ik gezegd: 'Alleen meisjesnamen, want voor een jongetje zijn we er al uit.' En nu weet ze zeker dat we een meisje krijgen (en dat zegt ze ook tegen anderen)! Nou ja, ik laat ze maar lekker praten. Nog zo'n 11/12 weekjes en dan weten we het echt!

Liefs Elin

Haaai dames,

Niet herkenbaar, maar wel begrijpelijk....

Mensen zijn nou eenmaal nieuwsgierige mensen van aard. Ze maken er een spelletjes van, kijken of je je misschien verspreekt....

Misschien erg irritant, maar een logische reactie van mensen denk ik....

liefs

inderdaad heel herkenbaar. ik trek me er eigenlijk niks van aan. het maakt ons ook helemaal niks uit wat het wordt. als het maar gezond is dat vinden we het belangrijkste.

ik krijg wel de vraag van zo nog een paar dagen zeker. als ik dan vertel dat ik op dit moment nog 12 weken moet dan kijken ze me met grote ogen aan.
vanmorgen kreeg ik reactie van collega´s, o ik zie het al je krijgt een meisje, omdat je het erg naar voren draagt. ik zei nou ik wacht lekker af. alles is welkom hoor.

Huh... naar voren een meisje? Meestal is het dan een jongen, tenminste, dat zeggen ze tegen mij :).
Tsja, wij waren te nieuwsgierig, en vertellen het dan ook maar tegen iedereen dat we een meisje krijgen :).
Dus deze vraag hoor ik niet zo vaak ;-).

Liefs

Terug
Bovenaan