En??? Weet je al wat het wordt??

Hey,
wij krijgen een jongen.maar alleen mijn beste vriendin weet het.en mijn schoonouders(maar dat was eigenlijk niet de bedoeling)maar heel veel denken al dat we een jongen krijgen omdat ik nu een andere buik heb.meestal zeg ik maar niks want ben bang mezelf te verspreken.eigenlijk kan je beter maar zeggen dat je het niet weet want er blijven altijd mensen vragen en proberen totdat je toch een keer verspreekt.
liefs jootje

haha.. nou ja, zelfs als je het niet weet, proberen mensen het dus toch :p

En het grappige is, ik ben dus helemaal niet nieuwsgierig ...

NOu ja, ik was mijn frustratie weer even kwijt ;) Inderdaad, nog paar weekjes, en dan WETEN we het gewoon :p

Begint wel beetje te kriebelen, nu het zo dicht bij komt... straks hebben we echt een kindje!!

Liefs,

T

hoi truckerbabe,
tja vervelend he.. hier is dat eigenlijk helemaal niet zo.. mensen vrage n het hier niet omdat het misschien ook nog niet zo is dat veel mensen het graag willen weten. wel vragen ze: heb je er een gevoel bij wat het zal worden..

er zijn misschien 2 mensen die het hebben gevraagd maar ik zeg dan gewoon dat we geen 20 weken echo hebben gedaan en ik het dus ook niet weet.
op het laatst zul je er wel zat van worden ja.. hihi.. en om er dan nog een grapje van te maken dan is de lol er af..

nog inderdaad nog 11 a 12 weken.. en dan weten we het..

Liefs, Christien

nou hier is het ook irritant alleen dan op een andere manier. wij krijgen een tweeling en willen niet weten wat het word. maar ik krijg zoveel echo's, dat de gyn en echochopist het wel weten en dan is het echt hheeellll!!! moeilijk om het niet te willen weten. maar tot nu toe is het gelukt en weten we het echt niet.
Vanmorgen ook op controle: gyn "je hebt toch 2 jongens en een meisje"? ik "ja" zij " ok" zij had het dus weer gezien, echt irritant hoor.
Nu hebben we nog een verassing over 14 weken, toch ook heel leuk he.

heel herkenbaar!
deze keer weten wij het wel en iedereen weet het ongeveer wel maar bij de vorige 2 was dat ook zo erg.
al vind ik wel dat er toen gewoon aangenomen werd dat je het niet wist en nu is dat uitzonderlijk dat je het niet weet!
ik vind nog steeds: ieder zijn eigen ding, de een wil het wel weten de ander niet! klaar!

ach 1 voordeel: het zegt meer over hun als over jullie!

Ja, ook voor mij allemaal erg herkenbaar!
Wat ik nog veel irritanter vind... ik "moet" me steeds verdedigen waarom we het niet willen weten. Schijnbaar is dat voor vele onbegrijpelijk dat je dat niet wilt weten.
Dan vind ik het toch wel weer even fijn om hier te lezen dat vele van jullie het ook niet willen weten.

@essje1980: JA!!! want het is toch zo verschrikkelijk onhandig dat je niet weet wat het wordt!
Je kunt namelijk geen kamertje maken
Je kunt geen kleertjes kopen
Je kunt geen geboortekaartje uitzoeken...

nee.. helemaal onmogelijk!!
(kamertje, check, kleertjes, check, geboortje kaartje: twee versies :p)

Terug
Bovenaan