En zal de geboortegolf gaan komen vanacht?

A

Anoniem

Guest
Vanacht of morgennacht (weet niet wat nou precies de nacht van de 28ste is. Tellen ze voor of na 24.00 uur?) zouden er dan veel geboortes plaats moeten gaan vinden. Bij mij is het nu heel rustig. Ze beweegt wel veel en af en toe een harde buik, maar geen enkele voorwee of iets wat op een wee lijkt te bekennen. Voelen jullie al iets? Het mag van mij komen hoor of donderdag, want dan krijgen we de geboortekaartjes gratis. Nou, ik zal vol spanning morgen op het forum komen kijken hihi!

Liefs Maaike

nee ik wacht liever nog een nachtje want mijn man is morgen jarig en dat vind ik niks 2 op een datum zo onhandig voor later
maar de volgende volle maan is toch pas 11 sep(ten minste volgens mij agenda)

ik was vandaag op de verloskamers voor een gesprek en de verpleegster zei dat het vandaag al heel druk geweest was, misschien een voorbode voor de nacht?

van mij mag het, maar vooralsnog is het voor de verandering rustig hier.
wie weet is dat stilte voor de storm. we zullen het weten morgen.

diegene wat beginnen vanacht. alvast veel succes!!

Sorry dat het bij mij altijd over sex lijkt te gaan, maar ik ga er wel voor vanavond voor het slapen gaan. Kijken of ik hem nog een keer kan verleiden want nu ook nog met de volle maan lijken de kansen voor vannacht verdubbelt :)

Bij mij zou het nog wat te vroeg zijn: ben nu 36 weken.....maar je weet nooit!
Volgens mij is de volgende volle maan dan pas over 4 weken en dat zou dan rond de uitgerekende datum liggen.. Toch hoop ik stiekum dat ze besluit iets eerder te komen, zo over een week of 2 ofzo
Groetjes,

NathalieMS

Dan is het hier in NZ ook volle maan geweest, kon het alleen niet zien omdat het bewolkt was. Maar nog niets hier hoor, niks geen actie, of voortekenen.
Als de volgende volle maan dan op 11 september is en ik zou dan bevallen, dan is beeb er mooi op de uitgerekende datum.

Miriam (38+2)

Terug
Bovenaan