En zal de geboortegolf gaan komen vanacht?

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 20:29:35'));

Sorry dat het bij mij altijd over sex lijkt te gaan, maar ik ga er wel voor vanavond voor het slapen gaan. Kijken of ik hem nog een keer kan verleiden want nu ook nog met de volle maan lijken de kansen voor vannacht verdubbelt :)

Geeft niet hoor meid, bij mij heeft het gewerkt....

Ik heb hem gister helaas niet zover gekregen, hij was echt veel te moe. Ik zal dus nooit weten of het gewerkt zou hebben..

Zoals gezegd hebben we gisteravond gevreeen en na een half uur kwamen de weeen al. Maar het heeft niet doorgezet. Ze is er duidelijk niet klaar voor. Het is nu wel erg duidelijk dat ik reageer na het vrijen alleen de beeb moet er echt klaar voor zijn. Tot nu toe heb ik elke keer weeen gehad na het vrijen. Bu nog even genieten van de rustige dagen want als de beeb er is wordt het aanpoten!

Nu ga ik voor 4 september, is een mooie datum, of 2 sept. Dus aankomende dagen even geen sex meer )pff, gelukkig want het wordt steeds lastiger'

Ben benieuwd naar de beebs deze week!!

gr
Marielle
38w1d

Nou, hier geen beeb met volle maan. Zit nog steeds veilig opgeborgen. Heb trouwens wel steeds last van mijn buik, dus wie weet wordt het nog wat. Maar ja, hoop er maar niet op.

Groetjes Nathalie 39 -1

Helaas ook voor mij geen volle maan baby...
Ben   vandaag 39 weken en moet zo naar de VK. Ben benieuwd of ze al gaan toucheren ofzo...
Groetjes

Tis aankomende nacht nog steeds volle maan (althans hier in Nieuw Zeeland) en hier op het zuidelijk halfrond hebben we een maan eclips. Over ongeveer 1,5 uur moet de maan helemaal rood worden, mooi.
Het is bij mij trouwens wel aan het "rommelen" kan zijn omdat ik vandaag achter de buggy heb moeten rennen om de bus te halen hahahaha.
Zou wel apart zijn als we een "maan eclips kindje" krijgen, maar ik reken er niet op.
Iemand zei dat 11 september ook volle maan is, dat klopt niet, dan is het n.l. nieuwe maan.

Groetjes Miriam (38+2)

quote: MOONPOONTJE reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 01:55:03'));

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 20:29:35'));

Sorry dat het bij mij altijd over sex lijkt te gaan, maar ik ga er wel voor vanavond voor het slapen gaan. Kijken of ik hem nog een keer kan verleiden want nu ook nog met de volle maan lijken de kansen voor vannacht verdubbelt :)

Geeft niet hoor meid, bij mij heeft het gewerkt....

of gewoon toeval ik geloof niet zo in die dingen...de kans is groter dat het toeval is...

Ik zag de maan ook vannacht.... maar ik denk dat mijn Ukkie het licht van de maan veeeel te fel vond, want...niks natuurlijk. Ik moet ook nog twee weken hoor eigenlijk, maar ik hoop eigenlijk wel dat het eerder komt.. Haha!

Groetjes, Mirjam (38+1)

Terug
Bovenaan