en ze luistert naar de naam................

Haha, mijn buurmeisje van 4 heet ook Ariane. Zelf vind ik Alexia het mooiste van de 3. Komt misschien omdat wij o.a. de naam Alexa voor meisje in gedachten hadden.

Groetjes!

Wie spreekt er hier Spaans? Ik vroeg me af of je bij namen met een -e op het eind de e wel uitspreekt? Want ze schrijven Ariane maar zeggen toch duidelijk Ariaan?  

Ik hoor dus nu ook dat ze Ariaan zeggen.. dat vind ik wel een leuke naam maar niet voor een prinses. Had toch meer op ArianE gehoopt. Ach ja...

Ik ook, vind hoe je het nu uitspreekt niet echt geweldig.

Groetjes Ilse en Danique

Hoi,

Ik dacht toch echt dat ik Alex ArianE hoorde zeggen op tv hoor! Maar verder schijnt iedereen "Ariaan" te zeggen...

In het Spaans heb je vrij weinig  meisjesnamen die op een "e" eindigen, is veel meer  een "a" (amalia, alexia, maxima etc.). Eindigen ze wél op een "e" dan wordt het uitgesproken als een "è".

Ik vind ArianE best een leuke naam voor een prinsesseke, zou mijn eigen prinsesje nooit zo hebben genoemd, maar voor een Oranje kan het er best mee door. Ik vind haar 4e naam, Inèz (niet uit te spreken als Inus), ook erg mooi!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan