En zo ben je oma...

Hoi Mama's..

Schrikken hè, de titel van mijn topic!
Nee joh, kay is nog net niet papa geworden. Hij heeft zelfs nog geen écht vriendinnetje (gegadigde?).

Neeej,.. Mama is sinds deze week weer aan het body-steppen en Body-pumpen op de sportschool!!

Ik ben vanmorgen min of meer uit mijn bed moeten rollen door de spierpijn en alles gaat erg moeizaam. Dus zo voel/ben je ineens een oma..

Ik moet wel zeggen dat ik me er weer heerlijk bij voel en het idee heb weer actief wat aan mijn lijf te doen. Ik roep altijd heel hard dat ik niet blij ben met mijn figuur maar doe er vervolgens niks aan of heb er de puf niet voor. Maar zoals iedereen weet, als je eenmaal aan de slag gaat is het heerlijk!!

Hopelijk ben ik dus rond de zomer weer enigzins in model en heb ik geen "zwaaiarmen" en "vleesschort" meer haha..

Nog meer fanatieke 50+ op dit forum??

Hihihihihihihihi...... kzie mijn moeder nog niet zo staan!!!

Maarre, ik ben met een vriendinnetje gaan aquarobiccen sinds kort (alleen op de dagen dat we ongesteld zijn doen we iets anders leuks) en idd, dat voelt heerlijk. Je denkt misschien, aquarobiccen, wat een suf gedoe, nou..... dat valt tegen hoor! En ik ben met Isa ook lekker aan het zwemmen elke maandagochtend. Dus, deze mama doet meer dan ze vóór de komst van Puk deed!

O ja, nog een vraagje aan jou Esmèke; met welk toestel fotografeer jij??

Grtz. Poppetje71

HAHHAHAHHAHHAHHA!!
HIHIHIHIHI!!!!!

Hoe herkenbaar.... Ik ben sinds enkele weken weer te vinden in de sportschool. Volgens mij heb jij ook een KS gehad of niet? Ik heb na de KS een vetzwoerdje overgehouden op een plek die vroeger onderbuik heette... Net zo vroeger was een klein maar wel erg stevig van heftige buikspieren voorzien zwoerdje. Je snapt wel wat ik daar doe dus!
Ik ben daar erg fanatiek begonnen met BOSU. Gruwelijk pijnlijk was dat voor wel 4 dagen denk ik! Ik werk in een revalidatiecentrum, en zou bijna een bed voor mezelf reserveren zo zielig liep ik rond. Maar wat je al zei: Heerlijk.... En ik ga elke week weer, hopend op net zo veel spierpijn en een kleiner wordend zwoerdje....

-X- Marieke

Zwoerdje? Zeg maar rustig zwoerd haha,.. (Leuk verzonnen)..
Ik heb inderdaad ook een KS gehad, goed onthouden!. Maar tis bij mij iets boven het litteken, een fikse zwaoerd zeg maar haha.. Kan er een slager de hele week mee voorzien haha..

Wat betreft camera;

Ik fotografeer met een NIKON D50, een erg fijn en gebruiksvriendelijke spiegelreflexcamera. Hij is op dit moment de helft goedkoper dan toen ik hem kocht want tis net als met computers, volgende week is hij  alweer achterhaald haha. Je kunt hem zelf helemaal uitbouwen zeg maar. Super camera.

En natuurlijk heb ik ook een gewonen camera, een Canon Ixus 400. Knipt ook prima foto's! Alleen de sluitertijd is een heel stuk minder snel  dan de spiegelreflexcamera waardoor je vaker wazige of bewogen foto's krijgt. Verder een prima toestel!!

Esmé mv Kay

Gert-Jan noemt het een "Thomas-bierbuik-voor-vrouwen" omdat het een zwoerdje is van precies onder mijn navel tot aan het litteken....
( Is net zoiets als dat grapje voor mannen: goed gereedschap hangt onder een afdak, is nu alleen niet zo grappig meer.... )

Waarom vertel ik dit in hemelsnaam????

-X- marieke

Hahaha,..
Inderdaad het stuk van buiknavel naar litteken.. Zo'n slappe rol
Als ik spring flapt hij nog net niet tegen m'n kin haha..

Ach ja,.. tijdens het sporten zit die rol goed ingepakt en heb ik fatsoendelijk zicht tijdens het huppelen. Hopelijk durven we van de zomer weer een bikini aan.

We zullen zien!

Terug
Bovenaan