En zo ben je oma...

yep...dat zou ook zo mijn zwoerd kunnen zijn!
ook compleet met striae...
Alleen die van mij is iets boller van boven, het lijkt soms een beginnend zwangerschapsbuikje met kleding aan... schaam me soms ook echt..ben blij als het kreng eraf is.

Mijn hemel, wat ben ik blij met dit onderwerp. Ik doe ook mee hoor!!!   Gelukkig ook niet zo erg als op de foto, maar ......... enige gelijkenis is er  wel.  Vreselijk! Ik kan me niet voorstellen dat het na de zwangerschap van Merijn ook zo erg was. Ik heb bij Siebe ook een KS gehad!! Bij Merijn een normale bevalling. Zou het dan echt daaraan liggen.

Ik ben vandaag voor de eerste keer naar een diëtiste geweest en ga ook weer sporten (moet nog even over de drempel van de sportschool heen stappen, maar dat komt goed). Is zowel fysiek als mentaal een erg goede stap in de goede richting (n.a.v. stukje van Esmeeke over je eigen ''ik" behouden als mama. Esmeeke, het heeft me aan het denken gezet)

Hoe dan ook... met een beetje geluk zie ik er van de zomer weer wat leuker uit (ik baal echt van mijn lijf zoals het nu is en straal dat volgens mij ook ongemerkt uit). Ik ben 1.78 m lang en weeg...... ahum.....96 kilo!!!  Tja, een emotie-eter, maar ook daar wordt bij de diëtiste aan gewerkt.

Groetjes Fonske.

Hoi Fonske,..

Ik ben blij dat je wat aan mijn topic hebt gehad. Ben er een beetje beduust van dat het sommige aan het denken heeft gezet .
Was ook de bedoeling, maar toch,..
Het is ook zo ontzettend belangrijk!

Ik zal die topic zo nog eens uppen,.. jed weet maar nooit wie hem gemist heeft en er misschien ook iets aan heeft.

Hoe dan ook ben ik altijd blij te lezen dat je niet bij de pakken neer zit. je bent er bijna!!.. effe volhouden nog!!

X Esmé mv Kay

Hoi Fonske, nou we schelen niet zo veel hoor. Ik ben 1,79 en 99 kilo .
Heb al een paar keer overwogen naar een dietiste te gaan, maar ben bang dat ze me naar de sportschool stuurt. En ik wilde even wachten tot ik de bv had afgebouwd zodat ik er volop voor kon gaan.
De verzekering betaald 4 uur dietiste, dus die ga ik maar eens aanspreken denk ik.
Er moet gewoon iets gebeuren, maar ik ben zo'n zwakkeling! Maar ik zou het zooo graag willen.

Sterkte allemaal!!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan