endometriose

Hoi KimDM wat een super nieuws gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Hier nog aan het wachten volgende week schijnt er vanuit het fertiliteitscentrum een belafspraak met mij ingepland te staan (al sinds begin maart toen duidelijk werd dat we de zwangerschap zouden beëindigen). Denk dat die meer gaat over hoe het met ons nu gaat. Die week erna een belafpraak met de fertiliteitsarts. Ik hoop in juli weer te mogen beginnen met een nieuwe ronde. Dat zou erg fijn zijn, want voelt nu echt of we weer stil staan. Dus hopelijk dat we straks weer mogen en we dan weer gezegend zijn met een plakker, maar dan natuurlijk een betere uitkomst.?

Hee KimDM,

Het gaat goed. Het lijkt erop dat na alles mn lichaam ineens een cyclus heeft opgepakt. Ik was in de veronderstelling dat we een nieuwe ronde icsi mochten starten en niet de cryo eerst hoefde gebruiken maar dit blijkt toch niet het geval. Nu laatste dagen van mn menstruatie en gaan dan deze cyclus een cryo tp doen. Als deze natuurlijk goed ontdooit. Super spannend allemaal. Mocht de tp niet doorgaan of er geen zw uit komen moet eerst gekeken worden of ik weer aan de lucrin injecties moet. Dat zou wel weer 3 maanden stilzitten in het traject betekenen. Dus hoop nu heel erg dat alles goed gaat en we straks toch weer een mooie plakker hebben. Hoe gaat het bij jou? Al last van zw kwaaltjes? Hoe ver ben je nu?

Terug
Bovenaan