Hoi Nathalie,
Moest even op me in laten werken wat jij precies hebt en wat ik heb gehad. Ik heb momenteel een prachtige dochter van 14 maanden (oktober 2010), maar we hebben er 1,5 jaar over gedaan voordat ik zwanger werd. Na afloop van een vrij gemakkelijke zwangerschap kreeg ik toch klachten (na plaatsen spiraal) en ben ik naar de gyn. geweest. Ik bleek inderdaad een vleesboom te hebben op een plek waardoor het moeilijk was om zwanger te worden. Dit verklaarde alles, maar ze vonden het knap dat ik een gezonde dochter op de wereld had gezet. We wilden heel snel nog een kindje, dus moest ik een afspraak maken om een operatie te ondergaan. De operatie is inmiddels achter de rug, maar ik wil eerst even wachten of hij niet terugkomt (want die kans is erg groot). Ik heb een afspraak staan voor maart. Het schijnt dat 80% van de vrouwen van boven de 30 in meer of mindere mate een vleesboom heeft, die van mij is pas gevonden na klachten van het spiraal. Maar verklaarde gelukkig veel, we zaten al bijna in de malle molen met onze kinderwens.
Laat je weten hoe het afloopt? Sterkte ermee!
Liefs, Irene