Energie.... wat is dat?

Ik heb totaal geen energie in mijn lijf, in mijn hoofd wil ik van alles, maar het komt er niet uit...
Elke dag denk ik : morgen ga ik verder met de was en de baby-kamer, maar als puntje bij paaltje komt gebeurt er echt he-le-maal niks!

Ben ik de enige?

NEE, ABSOLUUT NIET!

Ik ben 2 weken geleden verhuist, mijn man is gewoon aan het werk het huis staat nog vol met verhuisdozen.
Iedere dag neem ik mezelf voor om weer wat dozen uit te pakken en op te ruimen maar alleen al als ik er naar kijk kan ik al huilen, zelfs de zorg voor mijn zoontje is mij sommige dagen teveel en dat vind ik echt verschrikkelijk. Hij kan er niks aan doen maar zit dan toch het grootste gedeelte van de dag alleen te spelen in de box omdat ik het niet kan opbrengen leuk met hem te zijn.
Oh wat haat ik mezelf dan!

liefs

Hoi,

Nee hoor je bent niet de enige, ook ik heb totaal geen energie meer.
Ben vanmorgen bijvoorbeeld begonnen met strijken en nog lang niet klaar en lig nu alweer op de bank uit te puffen en bij te komen. (bah)
Zelf baal ik hier zo vreselijk van.

Maar ja ik probeer elke dag wel wat te doen. De babykamer is gelukkig niet mijn project dat doet mijn vriend... Met behulp van mijn vader.

Sterkte ermee, en ik hoop dat we samen nog wat energie krijgen om het een en ander te doen. ;-)

Ik heb er ook last van. Als ik alleen al de trap oploop dan ben ik al kapot. Als we een rondje hebben gewandeld loop ik te hijgen alsof ik heel actief heb gedaan. Heb 2grote wasmanden vol liggen, maar heb er weinig zin in. Verder probeer ik me wel tot sommige dingen te zetten, want vind het ook zo lullig als die vent van mij om 6 uur thuis komt en het is hier een rotzooi!! Succes:) hoop dat je wat meer energie krijgt ;)

haha ik weet ook niet meer wat energie betekend.. ik wil dan de was nog doen of effe stofzuigen maar het enige wat ik zie is de bank. voel me dan achteraf wel weer schuldig. moet toch eens gebeuren dus dan maar uitstellen tot de dag erna.. :) gelukkig heb ik een man die alles kan hebben en helpt me dan ook gewoon mee als hij weer thuis is..

Heel erg fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, al had ik dat gevoel wel een beetje...

Haha moet nu echt eten gaan koken, maar zelfs daar voor moet ik al gaan zoeken naar wat energie. En inderdaad de trap op lopen hihi en dan weer hijgen.. hahaha

Maar het is en blijft allemaal voor een goed doel.... En zolang het alleen bij weinig energie blijft, wat hebben we dan te zeuren denk ik dan weer!!
En meiden het is voor een goed doel.. Toch straks hebben we allemaal hopelijk en mooie gezonde baby in onze armen...

Lieve en gerustellende woorden!!! Ik voel me ook zo'n belabberde moeder nu, mijn andere 3 koters zien hun moeder meer als zombie als wat anders... Want zo voel ik me op het moment...

Heel vreemd, want normaal heb ik energie voor 10, maar nu is dat niveau gedaald tot ver onder het
0-punt!

Maar werderom.... morgen ga ik ECHT wat doen (ahum)

Bij mij word de energie ook minder vooral in de avond, ik vind heerlijk zoals nu lekker met me sprei en kopje thee om de bank.
Overdag gaat het nog, werk 4dagen tot half 5 en dan heerlijk naar huis toe en babykamer is me vriend druk mee

Terug
Bovenaan