Energie.... wat is dat?

ik weet er alles van!!!!
zit midden in een verhuizing. heb nog zo veel op de planning staan, maar er komt gewoon niks van!
ik ben de hele dag zooooo moe gewoon!
godzijdank slapen beide meiden van mij nog smiddags! ik leg hun op bed en duik er zelf ook weer in!
aan de ene kant vind ik het echt zonde van mn tijd en dan baal ik wel weer want dan had ik dit en dat en zus en zo kunnen doen! maar aan de andere kant: ik heb het echt gewoon nodig!
als ik niet ga slapen, ben ik niet te genieten en heb niet eens meer de kracht om de jongste een schone luier te geven!
dus voor mezelf en voor de meiden moet ik gewoon mn rust hebben smiddags en dan kan i ker daarna wel weer ff tegen aan.

loop ook wel eens te klagen tegen mn man.
dacht dat dat alleen maar bij de eerste trimester hoorde?? maar ik blijf maar gewoon moe!
daarintegen geen andere klachten hoor (af en toe bekkenklachten maar in vergelijking met mn meiden is dit pinuts!)
dus dan liever moe dan pijn!

liefs, do

Ik ken het gevoel ook, maar niet van deze zwangerschap maar van de vorige. Met 32 weken zat ik thuis met mn benen omhoog, ik kon écht niet meer.

Als je nu heel erg tegen die berg werk op ziet en het stapelt zich dan op, vraag dan iemand of die je een ochtendje wil komen helpen met schoonmaken en opruimen, samen gaat het sneller en het motiveert beter. Als dan de grote berg werk verdwenen is, dan valt bijhouden van de kleine karweitjes nog wel mee.

Dat is een goede tip, maar ik vind het moeilijk iets uit handen te geven... Mijn moeder staat me wel bij, maar dan gaat het niet zoals ik altijd wil.
Ik moet me er maar meer aan toe geven...

Ik val trouwens ook pas 2.00 's nachts in slaap, vreselijk....

Dat iets uit handen te geven vind ik ook erg lastig. Want zoals je zegt dan gaat het niet altijd zoals je zelf wilt.

Wat vervelend dat je zo slecht in slaap valt. Rustige muziek miss?

ik laat ook niemand hier helpen hoor.
ja mn man, maar dat vind ik niet meer dan normaal eerlijk gezegd (tis ook zijn kind) mn moeder ofzo zou ik echt niet vragen om mijn was of wat dan ook te doen. daar ben ik te trots voor denk ik. moet er gewoon niet aan denken dat iemand anders mijn was doet. (of wat dan ook hoor in het huishouden!)

hey meis,

ik heb dat probleem op dit moment gelukkig niet. Ik had het de eerste drie maanden en nadien was dat ook echt voorbij, ik ben wel sneller moe en kan niet zoveel doen als ik altijd al deed, maar ben nog steeds druk met van alles en nog wat en heb genoeg energie, als t kon had ik je wat van mij gegeven. Ben wel benieuwd of t zo blijft of niet..

ik moet zeggen dat ik het wel herken en zeker aan het einde van de middag.. sochtends kom knog wel heel ver smiddags rond 16.00 uur (nu dus..) dan kan ik gewoon niet meer en zou ik het liefst k op me bed gaan leggen haha maar ja gaat niet jammer genoeg..maar geef me werk ook wel weg hoor me ma komt regelmatig helpen en moet zeggen vind het wel lekker zou sommige dingen zelf niet eens meer zien zitten. heb van de week wel me linnekast zelf gedaan en dat ging wel maar sommige dingen zie kniet zitten bij de schuur ofzo.. vreselijk....

Ik ga meestal maar door en door,ik kan niet alles laten liggen en MOET van mezelf alles bijhouden anders ga ik stressen,iets wat best lastig is met nog 2 kindjes en 24 uur(momenteel 28 uur werken per week)soms gaat paar dagen zo goed,daarna heb ik een megadip loop ik te janken en zie ik niks meer zitten....gewoon omdat alles dan teveel is geweest.heb dan last van mn buik en enorm moe!
ik weet moet rustiger aan doen maar kan niet,daarom kies ik nu even voor mezelf door een paar dagen ziektewet in te gaan,want ga zo opbreken allemaal,zal er op het werk ook eerlijk in zijn hoor,vind niet dat ze mogen klagen doe alles nog.en ben verder bijna nooit ziek,de thuissituatie moet er niet onder gaan leiden vind ik,zeker man en kindjes niet.

liefs jootje

Terug
Bovenaan