energie?

Hoi Allemaal.

Hoe is het met jullie energie gesteld?
Ik ben al van 5 ochtenden naar 3 ochtenden werken gegaan maar blijf echt vreselijk moe.
Ik heb constant het idee dat ik achter mezelf aan loop.
Heb ik een tijdje vrij gepland om te rusten dan komt er wel weer wat tussendoor.

Ik heb nu ook sneller met lopen enzo dat mijn buik pijn doet. Kennen jullie dit?
Volgende week moet ik weer naar de gyn.
Deze week nog 2 ochtenden werken en dan gelukkig 2 weken vakantie. Ik kan niet wachten tot mijn verlof op 2 februari.

Groetjes Minke (27+3)

Ik ben ook wel moeier dan normaal! Echt lood in mn benen na een dag. Maar het is gelukkig nog niet zo erg als bij Joris. TOen   kon ik echt niks!

Ik heb ook veel pijn in mn buik met inspanning. Soms kan ik haast geen stap meer zetten...maar ja dan kom je niet ver he! Ik probeer rustig aan te doen en niet teveel op 1 dag te plannen, maar dat lukt niet altijd helaas!

Ja...de laatste loodjes zijn echt het zwaarst (en duren heel lang!)

Groetjes

Heey meiden,
Gelukkig herkenning! Dacht al dat het aan mij lag. Heb idd ook met lopen snel last van mijn buik soms zo'n pijn dat ik echt even moet stoppen. Ben er wel achter dat als ik maar rustig loop het wel gaat. En idd niet teveel op 1 dag willen.
Als ik 's me 's morgens gewassen en aangekleed heb moet ik echt even rustig zitten en dan na een klein half uurtje gaat het wel weer. Als ik op werk ben geweest en dat is maar 2 uurtjes ofzo dan moet ik echt even gaan liggen en slapen anders krijg ik gigantische hoofdpijn (heb ik helaas toch dagelijks) en daarna kan ik er weer even tegenaan. Wel vervelend vind ik het want tja die kinderkamer zal toch ook een keer af moeten!!

Groetjes Macka

poeh nou zeg, ook hier totaal geen energie. Veel bekkenpijn, maar ook na wat inspanning zere banden. Alles kost zoveel moeite, ken mezelf soms amper terug. We blij te lezen dat ik niet de enige ben, want als ik om mij heen kijk en hoor lijkt dat wel zo te zijn...

Kan soms gewoon wel huilen, alleen van vermoeidheid en dan gaat alles mis, zit alles tegen...

Ik reed tot overmaat van ramp gisteren ook nog een deuk in onze auto... Op de een of andere manier had ik mezelf klem gereden bij de kaartautomaat van een parkeergarage, kon niet meer voor of achteruit, dus t moest wel misgaan zo stom!!!... :-((

kus Mick

Mickey, wat vervelend van jullie auto. Je hebt soms van die dagen dat je beter in je bed kan blijven liggen.....

Met mijn energieniveau gaat het redelijk goed. Ik ben nog fulltime aan het werk, maar doe het wel rustiger aan op het werk. Vooral bezig om dingen over te gaan dragen. Het reizen kost wel steeds meer energie, dus dat ben ik echt aan het minderen.

Nu is mijn geval werken soms relaxter dan thuis zijn, met twee peuterpubers, die pas energie vragen. En zeker nu 1 van de twee net ziek is geweest, waardoor we 's nachts haar bedje een paar keer hebben moeten verschonen.

Alleen doordat ik niet altijd goed slaap, gaat dit wel ten koste van mijn energie. Ik kijk wel uit naar de kerstvakantie (anderhalve week vrij) en daarna nog maar 3 weekjes werken.......

groetjes,
Martine
(28+1 weken zwanger)

Hier idem dito,..

Sinds een dikke week helemaal moe en kapot.. Mijn ogen vallen s'middags dicht en val om 8 uur op de bank in slaap. Nu dus s'middags even een klein dutje doen gelijk met mn zoontje en dat scheelt enorm. Dan heb ik in ieder geval weer iets aan mijn avond! Ik ben echt een avond/nachtmens, dus om 8 uur met mn deksels op de knieen is not done!!

Het gaat ook zo snel allemaal.. besef me amper dat ik al bijna met verlof ga en de laatste loodjes aan gaan breken.. Dus tsja,.. moe mogen we dan nu  ook wel zijn niet waar??!!

Snurk en slaap ze meiden!!!

Esmé mv Kay en ???

(27,4 wk zwanger)

Hi dames,

ik wil ook ff "klagen"!!!
Gelukkig ben ik niet de enige zeg.... :-D

Ook ik ben heel snel moe en doordat ik last heb van mijn bekken / stuitje kan ik gewoon niet zoveel meer. Ben "pas" 26 weken zwanger maar mn buik lijkt wel 10 weken verder. Ben hierdoor al 14 kilo aangekomen en mn rug kan dit ff niet meer aan. Ben nl maar 1.65meter. Tillen van dozen of boodschappentassen is uit den boze en een eind wandelen trek ik niet meer. Baal er enorm van want vroeger was ik erg sportief en had altijd energie voor 2.
En, doordat ik mn lichaam anders manouvreer en alles met mn handen doe heb ik nu mn pols verstuikt. What's  next? ;)

Nu heb ik fysio, krijg goede oefeningen mee. Ook heb ik een voedingskussen gekocht en das mn grote vriend! Ook heb ik een yogabal en een maternity belt aangeschaft,  allemaal goede hulpmiddeltjes!

Een week geleden ben ik tegen een geparkeerde vrachtwagen aangereden met mn auto. 500 euro schade maar tis gelukkig blik. En dat met mijn parkeersensoren.... foei! Kluns, haha!

Verder voel ik me gelukkig goed, maar hoop wel dat mn rug en pols het binnenkort wat beter doen! Wil nog zoveel doen... ;)

Bijna weekend, lekker bezig met de babykamer en relaxen!

Groetjes Janneke

Hoi dames,

ik wil binnen deze topic toch eens even nagaan tot wanneer jullie allemaal blijven werken?

Ik ben 14 maart uitgerekend en ben t.e.m. vandaag voltijds gaan werken, vanaf 5 jan. begin ik deeltijds t.e.m. 21 februari. Tenmiste als ik zover geraak, maar dat zien we wel.

Hoe zit dit bij jullie?

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan