energie?

Ivm mijn bekkeninstaviliteit  heb ik aangepast werk en sta ik dus 1% ziek gemeld. Dit houd dus in dat ik 6 weken van tevoren moet stoppen met werken.

Mijn zwangerschapsverlof gaat dus op 1 februari in en Febeke, ik ben uitgerekend op 15 maart.

Esmé mv Kay en ???

Mijn energie wisselt, maar is meestal prima, moet er alleen opletten dat ik niet meer te snel loop of ren.

Ik ben 5 maart uitgerekend en stop lekker 6 weken van tevoren dus 23 januari, heerlijk idee!

Hier ook niet al te veel energie. Nu lekker twee weken vakantie, daarna nog zes weken werken. Ik werk normaal drie dagen in de week en dat  hoop  ik te blijven doen tot mijn verlof. De dagen dat ik niet werk moet ik wel bijtanken en heb ik mijn handen vol aan mijn lieve, drukke peuter. 's Avonds vallen mijn ogen al vroeg dicht..
Groetjes Laura mv Thom en 27 wkn zwanger

in principe werk ik fulltime door tot 34 weken, dat betekent dat ik op 27 januari verlof heb. Ik ga wel minder reizen, want dat kost toch wel veel energie.

Maar als het na de kerstvakantie niet meer zo goed gaat, dan zal ik zeker een paar uur minder per dag gaan werken. Niet dat dat veel rust geeft, met twee rondrennende peuters.....

groetjes,
Martine

Hi hi,

Ik ga 6 weken voor de datum (30 maart) met verlof dus ik heb vrijdag 13 februari mijn laatste werkdag! Ook omdat ik sowieso kansje heb op een vroeggeboorte en die eerste keer zwangerschapsverlof lijkt me zo heerlijk!!! Echt verplicht gaan ontspannen!

Hoop het wel te halen, maar dan moet het niet zo doorgaan zoals nu. Nu al een enorm dikke buik en dus al die kwaaltjes van me... Maar goed we houden moed! Zou wel fijn zijn want mijn vervangster begint 1 februari. Das bijzaak, I know, maar toch!

Meesten hier gaan toch wel 6 weken vooraf, grappig.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan