Bedankt voor alle berichtjes met adviezen en tips. Fijn! Gelukkig zijn de dagen na de energieloze dag beter gegaan. Melk drinken helpt bij mij ook.. en je hebt daarna niet echt een zure smaak. Pepermunt helpt ook.. idd. Wat ook kan helpen om je zure smaak weg te ´doen´ is met mondwater spoelen, geen listerine..die is te sterk :S ik gebruik elmex (de groene) want toevallig gebruikt mn man dat al..maar volgens mij is het best prijzig om speciaal hiervoor aan te schaffen.
En nog een tip.. bij mij helpt t. : Zingen haha tja wetenschappelijk kan ik het niet onderbouwen maar jah het kán helpen. Als je misselijkheid op voelt komen,en je hebt net gegeten.. Zingen! maakt niet uit of het klinkt. zet je favoriete cd op en zing mee...ik denk dat het eerder te maken heeft met dat je afgeleid bent hihi maarjah zingen kun je overal toch? en anders neurien.. ofzo.. je wordt er ook nog vrolijk van!
Succes dames, sterkte en geniet! Het leven (injebuik) is mooi...
Liefs
En nog een tip.. bij mij helpt t. : Zingen haha tja wetenschappelijk kan ik het niet onderbouwen maar jah het kán helpen. Als je misselijkheid op voelt komen,en je hebt net gegeten.. Zingen! maakt niet uit of het klinkt. zet je favoriete cd op en zing mee...ik denk dat het eerder te maken heeft met dat je afgeleid bent hihi maarjah zingen kun je overal toch? en anders neurien.. ofzo.. je wordt er ook nog vrolijk van!
Succes dames, sterkte en geniet! Het leven (injebuik) is mooi...
Liefs