Engel is een bengel

He Engel,

Wil jij samen met Jolanda hier weg blijven, want anders moeten we jullie samen opgeven voor " Jambers " dat meen ik echt, lees net dat jij denkt engel dat Suus de anoniem is, ik geloof echt dat jij niet spoort, volgens mij ben jij engel en jolanda tegelijkertijd, Jolanda is terug gekomen maar nu heet je engel.

Laat ik nu al die tijd gedacht hebben dat jij Jolanda bent.Als ik zo jouw berichten lees spoor jij ook niet en lijken je berichten erg op die van Jolanda.Nu moet ik wel erg lachen om je hoor en ik neem het je niet kwalijk dat je harstikke gek bent.Ik hou van wel van die humor.Ik vind het wel rot voor die meiden die je zo ontzettend kwetst,maar mij heb je hier niet mee.Het teken dat je je alweer verveeld door dit soort opmerkingen te geven zegt al erg veel.Ik heb je ip nummer,dus ik weet dat jij dit bent.

Heee Mick,

Jee,
Engel alias Jolanda, Anoniem heeft last van een behoorlijk persoonlijkheidsstoornisje... Hier zijn boeken vol overgeschreven!

Last van borderline, regressie, recalcitrant persoonlijkheidsstoornisje? Deze virtuele treiteraar is nou het toonbeeld van een persoon die zijn gefrustreerde geest ongeremd op het internet kan loslaten (lekker anoniem dus het kan geen kwaad denkt deze persoon, maar helaas zijn deze gefustreerde emoties van deze persoon wel harstikke echt en dus heel eng!!!). Wat word de volgende stap? Mensen treiteren in real life is kennelijk een beetje eng voor deze anoniem, al staan de frustraties waarschijnlijk op knappen! Het zal vast wel weer een andere laffe ondergrondse actie worden.

Natuurlijk, het is moeilijk opkrabbelen met een persoonlijkheid waarin pathologisch liegen, recalcitrant gedrag en treiteren als basis aanwezig zijn -overigens allemaal tekenen dat er iets grondig mis is gegaan bij deze persoon in zijn dagelijks leven...

Ik zal er vanaf nu geen woord meer over schrijven en hoop dat er meer meiden deze persoon negeren!

Schrijven aan deze persoon is alleen spekkie naar het zieke bekkie, maar een spiegel bij een goede shrink lijkt me beter in dit geval.

Het enge is dat deze mensen zelf niet eens beseffen hoe diep ze gezonken zijn. De virtuele wereld, lijkt een onechte wereld, maar het is wel degelijk een spiegel van wat er in je huist, misschien zelfs nog wel meer dan de echte wereld, omdat je virtueel vaak meer ongeremd bent. Deze mailtjes verklappen dus een patroon in een persoonlijheid die neigt tot ontsporen.

Negeren vanaf nu af aan, is de enige remedie.

Lara

Hoi Lara,
Ik vind het eigenlijk extra beledigend dat je mij voor die nare personen aan ziet.Zomaar even iemand beschuldigen die er niks mee te maken heeft is wel erg triest en heeft ook iets met jouw persoonlijksheidsstoornis te maken.Voortaan alleen reageren als je zeker weet wie de desbetreffende gestoorde persoon is.Weleens gehoord van Jolanda ,Lilian en Anoniem?.Ga hun een preek geven en niet mij.Je doet n.l nu precies hetzelfde als hun,dus jij bent net zo ziek bezig.Al vind ik jouw belediging nog wel even erger.

Ha die Engel,laat die trutten toch.Waarschijnlijk is Lara dezelfde persoon als Mickey of zijn ze allebei even gek.Niet op reageren,dit zijn ze niet waard.Het is erg dat je zomaar beschuldigd wordt,maar sta hierboven.

Liefs Sassie

Als je je dan uitgeeft voor twee verschillende personen, wil je het dan wel beter spelen, door je schrijfstijl aan te passen? Achter een komma hoort en punt hoort altijd een spatie Engel EN Saskia!!!!

Echt slim ben je niet he?

Hai Engel en Saskia, jeetje Lara/Mickey heeft eindelijk haar ziektetoestand beschreven.Dit zal haar psychiater wel aan haar meegegeven hebben,hihi.Engel, goed dat je nu inziet dat die meiden het niet waard zijn.Tot horens

Terug
Bovenaan