Engel is een bengel

Mickey en lara zijn anders toch ook hele toffe meiden, ik ondervind nl veel steun van hen. Ze zitten ook al erg lang op dit forum, jullie daarin tegen ken ik niet saskia en engel.

He Engel alias Saskia alias Anoniem alias Jolanda!!! Gaat het nog een beetje jeetje 4 personen in één persoon, snap je hetzelf nog wel!!! Je bent echt niet goed bij je hoofd hahahaha lach me echt suf om jou, jullie, hij of zij... Sterkte maak je zelf niet al te gek hoop nog wel wie je bent.

Engel, let je wel even op de spaties na je punten en komma's als je reageert onder dan weer Saskia of anoniem? Je kunt zien dat jullie allemaal/JIJ geen spatie neerzetten...

Hhahahahha, val jij even door de mand!!!!

Wat goed Anoniem ik zie dat Engel dat ook doet ze vergeet de spatie na de punt en komma's ze valt zeker door de mand!!!! En Saskia vergeet het ook en Anoniem ook, wauw wat is zij dom zeg. Wat goed Anoniem dat jij er op gelet hebt!!!!

Wat zijn jullie een stel kinderen zeg. Jullie beschuldigen iemand terwijl je helemaal niet weet of het wel zo is.
Laten we elkaar gewoon met respect behandelen. Ik heb vaak met Engel "gechat" en ze komt me heel lief over. Daarbij, om iemand op punten en komma's te beoordelen, hierboven zie ik in jullie stukjes toch ook echt taal en stijlfouten dus zo kunnen we nog wel even doorgaan maar waarom zouden we. We zijn hier om elkaar te steunen bij iets heel moois, zwanger worden weten jullie nog?

I

Terug
Bovenaan